Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar dat is de enige die een beetje te doen is met de fiets (rij er zelf nu wel minder, omdat ik een verzorgpaard heb).
vooral op zaterdagen misschien wel 6 uur. ook vaak 3 uur achter elkaar.... ik vind het zelf ook niet kunnen. maar kan er weinig tegen doen
(heb het natuurlijk wel een paar x gezegd)
maar ik heb mn verzorgpaard nog niet zo lang, dus wacht nog ff
melle_odet schreef:uhm ik heb daar gewerkt en ze staan daar niet de hele dag met de zadels op, ongeveer een half uur voor de eerst lessen word er pas opgezadeld en de paarden en pony''s staan overdag in de bak en het weekend op de wei, dus het valt allemaal wel mee.
_horselovee_ schreef:@Tigra_
niet elke pony doet het, maar sommigen wel. de paarden hebben wel de zadels gewoon af.
Tigra_ schreef:melle_odet schreef:uhm ik heb daar gewerkt en ze staan daar niet de hele dag met de zadels op, ongeveer een half uur voor de eerst lessen word er pas opgezadeld en de paarden en pony''s staan overdag in de bak en het weekend op de wei, dus het valt allemaal wel mee.
Als de paarde daar echt met zadels op rollen en of dat nu is omdat ze een half uur van te voren een zadel op gooien of de hele dag maakt dat geen verschil voor paard of zadel.
Daarbij waarom zouden les klanten niet zelf hun paard op kunnen zadelen dat is net zo belangrijk als het rijden zelf.
Tigra_ schreef:_horselovee_ schreef:@Tigra_
niet elke pony doet het, maar sommigen wel. de paarden hebben wel de zadels gewoon af.
Waarom verander je nu ineens van verhaal?
Eerst zeg je dat ze de hele dag met die zadels op staan en er een aantal zijn die er zelfs mee rollen en nu ineens is dat helemaal niet het geval?
Beetje vreemd....
kijk maar terug._horselovee_ schreef:(geen id of dit goed staat maarja)
Op onze manege moeten de pony's de hele dag het zadel oplaten (jaa ik weet het, zielig)
maar mijn vraag: ze rollen ook wel eens (met zadel op dus), is dat niet gevaarlijk, kunnen ze dan niet iets aan hun rug krijgen ofzoow?