Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Totaal geen last meer van

san4nie schreef:Klinkt goed!
Zijn he verschillende? Met metaal of beugelblokjes, of is dit aleen voor de foto?
Blijven ze wel goed? Ik bedoel, zit er garantie op enzo?
aafje87 schreef:Ik zou als ik jou was kijken naar de beugels van Pessoa Jacobs (of Jakobs, de ene site schrijft het met een C en de andere met een K, zijn exact dezelde). Die veren naar beneden zoals die van GPG en kunnen knikken zoals de bow balance beugels!
De bow balance beugels geven zeer weinig schokdemping maar kunnen wel weer knikken en GPG geeft demping maar kunnen niet knikken. Het is dan kiezen...
Ik rij nu met een springzadel met de adapters van GPG en veiligheidsbeugels gaat ook wel goed, maar die jacobs aan mijn dressuurzadel zijn gewoon veel prettiger en heel leuk te betalen (de jacobs kosten onderveer €70,- Let wel even op, ze worden ook aangeboden voor veel meer, even verder kijken dus!)
http://www.hetruiterwinkeltje.nl/WebRoo ... jacobs.jpg
Rena100 schreef:aafje87 schreef:Ik zou als ik jou was kijken naar de beugels van Pessoa Jacobs (of Jakobs, de ene site schrijft het met een C en de andere met een K, zijn exact dezelde). Die veren naar beneden zoals die van GPG en kunnen knikken zoals de bow balance beugels!
De bow balance beugels geven zeer weinig schokdemping maar kunnen wel weer knikken en GPG geeft demping maar kunnen niet knikken. Het is dan kiezen...
Ik rij nu met een springzadel met de adapters van GPG en veiligheidsbeugels gaat ook wel goed, maar die jacobs aan mijn dressuurzadel zijn gewoon veel prettiger en heel leuk te betalen (de jacobs kosten onderveer €70,- Let wel even op, ze worden ook aangeboden voor veel meer, even verder kijken dus!)
http://www.hetruiterwinkeltje.nl/WebRoo ... jacobs.jpg
Ik zou graag willen weten waar ik deze beugels kan kopen. Ik kan ze namelijk nergens vinden op internet. Bij hetruiterwinkeltje.nl zijn ze erg duur, en hierboven wordt aangegeven dat ze ook goedkoper te verkrijgen zijn.
Sabbientje schreef:Ik zou overigens wel even kijken of je de veren van de Jacobs kan vervangen.
Want na verloop van tijd, zou het kunnen dat een veer kapot gaat.
(Heb bij 1 van mijn GPG beugels wel eens een kapotte veer gehad en deze veren kun je los kopen en zelf vervangen.)
) sprong... Trainer had bijna beugel tegen zijn kop en ik kon er nog net op blijven hangen omdat ik heel mijn evenwicht kwijt was.... Snel weggegooit die rotzooi dus.
(en tot nu toe zijn ze nog heel
Zijn door GPG-persoon zelf afgesteld, had ze namelijk al voordat ze in de winkels lagen. Was ook niet de eerste keer toen het gebeurd maar de 6e keer dat ik er mee reed, daarnaast gingen bij mij schroefjes door rijden los dus die moest ik elke keer aandraaien. (Ik kreeg overigens wel nieuwe toen ik ze terug bracht maja die heb ik mooi weg gedaan
)