Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is het voor mij waard om de gok te nemen en te wachten.
en tuurlijk krijg je allemaal van die onzin biedingen gewoon niet op ingaan. Vond het wel erg jammer aangezien ik anky pas 2de hands had gekocht voor 50 euro maar het bijna niet meer kon verkopen voor een prijs dat daar in de buurt lag maar aan de andere kant snap ik het ook wel aangezien ik ze zelf ook wegdeed die van mij zijn dan nog stijf enzo maar ze worden gewoon snel slap en dat vind ik niet mooi
,zowiezo kunnen niet alle mensen zulke dingen op waarde schatten lijkt het,had laatst een nette waterdichte maar merkloze deken te koop en commentaar! geloof dat 10 euro wel genoeg was
zou ik nooit aan een dekje willen geven! Exponent schreef:heb een week geleden nog een geheel nieuwe anky burnt voor 5 euro kunnen kopen... Ik denk dus inderdaad dat de anky rage wat over is, maar als ik nu de prijzen zie van de bi-colourszou ik nooit aan een dekje willen geven!
Lous schreef:Exponent schreef:heb een week geleden nog een geheel nieuwe anky burnt voor 5 euro kunnen kopen... Ik denk dus inderdaad dat de anky rage wat over is, maar als ik nu de prijzen zie van de bi-colourszou ik nooit aan een dekje willen geven!
Burned was ook niet echt een populaire kleur er daarnaast overal wel zo'n beetje in de aanbieding geweest. Dat scheelt natuurlijk ook in de prijs.
Ben er in elk geval erg blij mee!