Anky pads niets meer waard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Anky pads niets meer waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 22:54

Ik weet nog dat er dagen waren dat je je tweedehands Anky dekje nog makkelijk voor aardig wat geld kon verkopen. Variërend van 25-40 euro.
Tegenwoordig zie ik ze niet meer verkocht worden voor dat geld. En zelf ik krijg mijn Anky cognac niet meer verkocht voor 20 euro. Dat wordt al teveel gevonden.
Terwijl ik nu de ES pads hier op Bokt vaak voor bijna de nieuwprijs verkocht zie worden.

Klopt dit? Of ben ik de enige die dat ziet/denkt?

Amiigo

Re: Anky pads niets meer waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:00

Jep, en vooral geen niet-stijve dekjes, die gaan al helemaal niet goed...
Anky komt steeds met dezelfde kleuren, terwijl eurostar weer met andere kleuren en modellen.
Eurostar is nu ook een beetje aan het afzakken door de nieuwe zomer collectie, nu komt eskadron aan de beurt denk ik met de bi coulors etc.

lauraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:01

Haha toevallig zat ik dat net nog aan mn moeder te vertellen. Mij valt het inderdaad ook op terwijl ik het nog steeds super fijne dekjes vind. Zat er zelf aan te denken om wat anky setjes te koop te zetten (heb teveel) maar voor 20 euro houd ik ze toch echt lekker zelf. Ik denk dat de meeste mensen opzoek zijn naar wat nieuws en de anky's hun tijd een beetje hebben gehad. Terwijl ik ze wel gewoon blijf kopen hoor, vindt t heerlijke pads!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 23:03

De Anky's verschuiven bij mijn nieuwe pony. Daarom dat ik er een paar wil verkopen en geen nieuwe meer zal kopen.
Maar dat is dus nog echt moeilijk. Vind 20 euro echt het minimum.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:06

Klopt..

In vergelijking met ES en Eskadron ís de kwaliteit ook gewoon minder. :)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:14

Vind het wel fijne mooie pads , liggen ook goed op mijn pony. :D
Maar persoonlijk zou ik ook geen 25-40 euries voor een tweedehands neerleggen als ik zie dat ik die van mij nieuw voor 29,95 heb kunnen kopen.
Was dan misschien wel een kleur die "uit de mode" is , maar daar vind ik hem niet minder mooi om :P Is het voor mij waard om de gok te nemen en te wachten. ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 06:54

Klopt idd.
Ik dacht er pas ook over set te verkopen maar heeft geen zin, je krijgt er bijna niks voor en dan hou ik ze liever zelf.

Eurostar de nieuwe collectie gaat ook beetje uit..
De multistripe en stripe in zijn wel mooi en worden goed verkocht. (cross in ook nog wel), maar die nieuwe leg ik echt niets neer :')

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 08:40

Ja klopt inderdaad! Maar ik heb mijn ankys toch voor best veel verkocht hoor :j en tuurlijk krijg je allemaal van die onzin biedingen gewoon niet op ingaan. Vond het wel erg jammer aangezien ik anky pas 2de hands had gekocht voor 50 euro maar het bijna niet meer kon verkopen voor een prijs dat daar in de buurt lag maar aan de andere kant snap ik het ook wel aangezien ik ze zelf ook wegdeed die van mij zijn dan nog stijf enzo maar ze worden gewoon snel slap en dat vind ik niet mooi :n

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 08:46

Vind 40 euro voor een tweedehands dekje wat nieuw 50 kost en in de uitverkoop 35 wel duur.
Anky dekjes zijn wel fijn , heb het nieuwe model nog niet geprobeert (die met de anky letters)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 12:09

Zelfs met de anti slip letters verschuiven ze bij mij nog steeds onder het zadel.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 12:11

Ik vind nog steeds de prijzen van een tweedehand dekje hoog. Anky of Eskadron. Maakt niets uit.

Zelfs voor een nieuw dekje moet je soms 80 euro neerleggen! Wat een gekkenwerk :')

sillyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 13:19

Ik vind de kleuren van de ankies geweldig, maar de prijs absurd. Ik gebruik het liefst gewone katoenen dekjes maar die hebben niet van die mooie kleuren. Ik hoor wel heel veel dat de Anky pads schuiven onder de zadels. En als die tweedehands dan nog 2x zo duur zijn als een katoenen dekje dan wil ik dit eigenlijk niet eens zelf uitproberen.

krislove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:13

mmm ik heb eerlijk gezegd geen idee want ik koop ze ook voor 20 a 25 euro. :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 23:41

Ik doe toch een poging dit topic weer wat leven in te blazen...

Vandaag wilde ik een stapel Anky pads kwijt op een tweedehandsmarkt. Ik ben er altijd erg zuinig op geweest en de nieuwprijs betaald.
Ik probeer ze al een tijdje te verkopen op verschillende sites en heb ze vandaag de hele dag proberen te verkopen voor de minimale prijs van 20 euro die ik in gedachten had. Het bleef te duur.
Wat is tegenwoordig een realistische prijs volgens jullie voor een tweedehands Ankypad?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:49

20 euro vind ik een nette prijs, ben gek op anky's maar nieuw vind ik ze echt te duur, dus wil max 25 euro uitgeven aan een 2e handse
Zo vind ik regelmatig wat leuks en soms heb ik pech.

Welke kleuren heb je nog?

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:50

ik zou er indd 20 euro voor willen geven als t een knap dekje nog is,snap niet dat mensen werkelijk denken dat zo'n duur dekje voor n prikkie weggaat }:0 ,zowiezo kunnen niet alle mensen zulke dingen op waarde schatten lijkt het,had laatst een nette waterdichte maar merkloze deken te koop en commentaar! geloof dat 10 euro wel genoeg was :(
ps welke kleuren pads heb je? :D
groetjes deess

am_vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:53

Ik heb ook een jade pad te koop,met een supergaaf Anky jade softshell jasje.... Maar voor weinig gaan dat setje echt niet weg!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 23:57

Ik heb nog een Seagreen en een Cognac te koop.
Ook nog een babyblauwe (het eerste model). Had geen prijsjes op de spullen geplakt, dus daar werd ook niet naar gevraagd.
De laatstgenoemde mocht aan het eind van de weg voor 5 euro ( dun , wat vlekjes en zwarte vegen bij de singel die ik na 4 keer wassen met Vanish nog niet weg had gekregen)maar zelfs die werd voor die prijs niet verkocht.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 13:23

heb een week geleden nog een geheel nieuwe anky burnt voor 5 euro kunnen kopen... Ik denk dus inderdaad dat de anky rage wat over is, maar als ik nu de prijzen zie van de bi-colours := zou ik nooit aan een dekje willen geven!

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 13:27

am_vanes schreef:
Ik heb ook een jade pad te koop,met een supergaaf Anky jade softshell jasje.... Maar voor weinig gaan dat setje echt niet weg!

Is het jasje in de jade kleur? Ik heb interesse :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 13:56

Exponent schreef:
heb een week geleden nog een geheel nieuwe anky burnt voor 5 euro kunnen kopen... Ik denk dus inderdaad dat de anky rage wat over is, maar als ik nu de prijzen zie van de bi-colours := zou ik nooit aan een dekje willen geven!

Burned was ook niet echt een populaire kleur er daarnaast overal wel zo'n beetje in de aanbieding geweest. Dat scheelt natuurlijk ook in de prijs.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 14:22

Lous schreef:
Exponent schreef:

Burned was ook niet echt een populaire kleur er daarnaast overal wel zo'n beetje in de aanbieding geweest. Dat scheelt natuurlijk ook in de prijs.

Maar toch ... dan is 5euro voor een met kaartje nog aan echt wel overdreven weinig :) Ben er in elk geval erg blij mee!

linda212

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 14:32

Laatst nog twee dekjes voor 30 euro gekocht via bokt.
En wil voor een tweede hands anky dekje niet meer dan 15 an 20 euro uitgeven.
Gebruik alleen maar anky en liggen perfect op beide paarden.
dus mocht iemnad nog wat pads kwijt willen hoor ik dit graag
nieuwe model en moet er nog redelijk uitzien

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 15:12

Zoals je eerder kunt lezen, ik heb er nog drie in de aanbieding.

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 15:15

Ik vind het echt heerlijke pads, maar merk dat je er idd nog weinig voor kan krijgen. Erg jammer, ben juist van plan om 2 van mijn setjes in de verkoop te doen omdat ze gewoon niet zo mooi kleuren op mijn paard, maar als ik er 20 euro voor kan krijgen gaat het feest echt niet door.