Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
)luve_rozes schreef:Ik vind de kwaliteit van een Rossner, wat voor mij wel een B merk zadel is, zeker goed, qua prijsverhouding.
De mijne heb ik door verkocht omdat hij niet meer pastte, ik vind het niet een zadel waar je iets aan moet laten aanpassen. Mijn vriendin heeft hem overgenomen, is niet zo'n poetser, maar hij ziet er nog steeds heel goed uit (meer dan 10 jaar later).
celine14 schreef:luve_rozes schreef:Ik vind de kwaliteit van een Rossner, wat voor mij wel een B merk zadel is, zeker goed, qua prijsverhouding.
De mijne heb ik door verkocht omdat hij niet meer pastte, ik vind het niet een zadel waar je iets aan moet laten aanpassen. Mijn vriendin heeft hem overgenomen, is niet zo'n poetser, maar hij ziet er nog steeds heel goed uit (meer dan 10 jaar later).
hoe het met de springzadels zit weet ik niet zo goed, maar de dressuur zadels vallen goed te vullen, dus er is best iets aan aan te passen
luve_rozes schreef:Focussed schreef:Hoezo is het niet een zadel waar je iets moet aan laten aanpassen?
Bij mijn dressuurzadel van Rossner is de boom wijder gemaakt zodat hij goed lag op de rug van mijn paard. Heb van dit zadel nu al 4 jaar plezier.
'Ik vind' is niet hetzelfde als ' het is'.
luve_rozes schreef:Focussed schreef:Hoezo is het niet een zadel waar je iets moet aan laten aanpassen?
Bij mijn dressuurzadel van Rossner is de boom wijder gemaakt zodat hij goed lag op de rug van mijn paard. Heb van dit zadel nu al 4 jaar plezier.
'Ik vind' is niet hetzelfde als ' het is'.