Nu vroeg ik me af wat zijn volgens jullie goede springzadels? waar hebben jullie goede ervaringen mee?
laat het me weten, en het liefste met foto
alvast bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
), de bruine op Ul & Vos, de zwarte op Yoeri en de SP op Kino mistid schreef:Hee Sanne, helemaal de smaak te pakken?
Ik heb 2 rossner springzadels en ben daar erg tevreden over. Weet niet wat je budget is maar Rossner is goed te betalen. Een bruine Atlanta en een zwarte America, vind de bruine het fijnst. Heb ook nog een SP maar dat is tegenwoordig Pioneer als ik het goed heb begrepen, dat is een superfijn Italiaans zadeltje.
Foto's in overvloed op hyves (scheelt mij weer zoeken), de bruine op Ul & Vos, de zwarte op Yoeri en de SP op Kino

Watapatja schreef:mistid schreef:Hee Sanne, helemaal de smaak te pakken?
Ik heb 2 rossner springzadels en ben daar erg tevreden over. Weet niet wat je budget is maar Rossner is goed te betalen. Een bruine Atlanta en een zwarte America, vind de bruine het fijnst. Heb ook nog een SP maar dat is tegenwoordig Pioneer als ik het goed heb begrepen, dat is een superfijn Italiaans zadeltje.
Foto's in overvloed op hyves (scheelt mij weer zoeken), de bruine op Ul & Vos, de zwarte op Yoeri en de SP op Kino
hahah jaa heb het helemaal te pakken![]()
had even op je profiel gekeken, en op die foto dat jij over z'n picknick tafel springt dat is het rossner zadel? dat is die met dat blikje op de achterkant?
dat vind ik idd een mooi zadel![]()
en die heeft ook wel dikke knie wrongen voor ofniet? ik als dressuur prikker ben dat namelijk wel gewend
. mistid schreef:Ja daar zit wel een redelijke wrong aan en ook kuitwrong. Echt een fijn ding! En bovendien errug mooi. Over de picknicktafel is het zadel idd! Heb er een plaatje achterop met mijn naam er in gegraveerd.

(heb hem wel in zwart met witte afwerking). 
Na mijn JC, wil ik zelf graag een stubben kopen.