Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Mirjam_x schreef:Oke, maar hoe weet ik wat een goede zadelmaker is?
Ik ben namelijk echt helemaal niet bekend in het zadel wereldje.
)Mirjam_x schreef:Weten jullie ook hoe duur tweedehands zadels ongeveer zijn?
Ik denk dat een nieuw zadel te duur wordt.. Mijn ouders hebben al een pony gekocht voor 3500 wat ze eigenlijk te duur vonden.
Ja ik vind het ook onzin, ik bedoel, het is super belangrijk om te investeren in een goed zadel. Maarja ik heb het hier niet voor het zeggen.
Staat daarna de dure pony ook nog voor niets op stal te herstellen terwijl hij wel blijft eten enzo.Mirjam_x schreef:Weten jullie ook hoe duur tweedehands zadels ongeveer zijn?
Ik denk dat een nieuw zadel te duur wordt.. Mijn ouders hebben al een pony gekocht voor 3500 wat ze eigenlijk te duur vonden.
Ja ik vind het ook onzin, ik bedoel, het is super belangrijk om te investeren in een goed zadel. Maarja ik heb het hier niet voor het zeggen.
superwoman schreef:kieffer is wel erg hard, daar moet je van houden....

Evony schreef:superwoman schreef:kieffer is wel erg hard, daar moet je van houden....
persoonlijk vind ik het belangrijker dat het goed op mijn paard ligt krijg vanzelf wel eelt op de billen
En ik ben kieffer gewend van vroeger, en heb zelfs nog eens echt op een betonnen plaat van subben gereden vlak en knoeper hard dus ik kan ondertussen alles hebben