Nu heb ik zelf fibromyalgie, en een onstabiel bekken (overgehouden na ernstige bekkeninstabiliteit tijdens de zwangerschap). Mijn eigen stabiliteit is dus best ver te zoeken. Nu is mijn tinker dus in een leeftijd dat hij wel eens wat wil gaan proberen, zo ook vandaag, met als resultaat dat hij ineens opzij weg schoot, ik ging er bijna af maar kon me nog net herstellen. Nu ging mijn vriendin die samen met mij aan het rijden was eens op hem rijden en zij vertelde mij dat mijn zadel eigenlijk helemaal niet zoveel stabiliteit geeft (vooral qua benen) en dat dit misschien wel eens een verkeerde zadelkeuze voor mij zou kunnen zijn. En op zich denk ik dat ze daar wel eens gelijk in kan hebben. Mijn tinker staat van zichzelf nog niet stevig op de benen want die moet nog een hoop leren uiteraard en ik heb soms wel eens het idee dat we samen echt een heel onstabiele combinatie zijn haha.
Graag zou ik wel eens wat ervaringen en meningen van andere mensen willen horen m.b.t. de stabiliteit van hun zadel, of boomloze zadels versus boomzadels bijvoorbeeld. Ik heb mijn Barefoot vorig jaar dus nieuw gekocht dus zou wel zonde zijn om over te stappen, maar een stabiele combinatie lijkt me toch wel net even wat belangrijker
. Dus wie o wie kan mij meer info geven? 

Doordat ik zelf zo ontzettend uit evenwicht was door het bokken kwam er teveel druk om de linkerbeugel. Bochtje naar links was toen iets teveel van het goed want toen hing ik dus mooi langs de zijkant. Tsja, wat nu? Ik kon niet meer terug met zadel en al, maar afstappen was ook niet makkelijk.

)
)