Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
criollolover schreef:ff contact opnemen met bokt, die kan voor je bemiddelen. jammer hoor dat dit soort dingen gebeuren op bokt
hokke schreef:Misschien is het wel sprenger maar een goekopere versie.
Pag 122
http://www.sprenger.de/send_file.php/ma ... pi_web.pdf
Zegt dus niet dat je opgelicht bent. Is wel sprenger maar geen KK ofzo
CK88 schreef:hokke schreef:Misschien is het wel sprenger maar een goekopere versie.
Pag 122
http://www.sprenger.de/send_file.php/ma ... pi_web.pdf
Zegt dus niet dat je opgelicht bent. Is wel sprenger maar geen KK ofzo
Ze zei dat ze er 95 euro voor had betaald dus ik denk het niet. Ik ga geen namen noemen, wacht nog even af tot vanavond want ze reageert niet meer nadat ik haar de link van dit topic heb gegeven en anders schakel ik een Mod in.
) CK88 schreef:Nou mevrouw blijft dus bij haar verhaal, dat ze er niks aan kan doen, ze wist niet dat hij nep was. Prima, maar zorg er dan gewoon voor dat mijn spullen worden terug gestuurd! Of een 10tje erbij storten en dan heeft ze nog een goedkoop bontje. Maar ze heeft geen geld zegt ze. Het is toch haar verantwoording, zij heeft een nep bit opgestuurd die zijn waarde niet haalt bij het singelbontje...
Langs gaan lukt niet, woon niet in de buurt maar ik ga volgende week wel die kant op, als er dan nog niks uit is gekomen ga ik wel praten met haat ouders.
Anoniem schreef:CK88 schreef:Nou mevrouw blijft dus bij haar verhaal, dat ze er niks aan kan doen, ze wist niet dat hij nep was. Prima, maar zorg er dan gewoon voor dat mijn spullen worden terug gestuurd! Of een 10tje erbij storten en dan heeft ze nog een goedkoop bontje. Maar ze heeft geen geld zegt ze. Het is toch haar verantwoording, zij heeft een nep bit opgestuurd die zijn waarde niet haalt bij het singelbontje...
Langs gaan lukt niet, woon niet in de buurt maar ik ga volgende week wel die kant op, als er dan nog niks uit is gekomen ga ik wel praten met haat ouders.
10tje? Dan ben je nog erg schappelijk hoor! zo'n bontje kost 40 euro(minstens)? zo'n bitje kost 20 euro...
CK88 schreef:Anoniem schreef:10tje? Dan ben je nog erg schappelijk hoor! zo'n bontje kost 40 euro(minstens)? zo'n bitje kost 20 euro...
Precies... Bontje was 42 euro excl verzenden. Maar ze wil er niet aan. Ze blijft maar zeggen dat ze me begrijpt maar er verder niks aan kan doen, sja daar heb ik niks aan. Wil gewoon mijn bontje terug. Maar eerst had ze hem al gebruikt, wassen kon niet, en nu heeft ze geen 6,75 om het terug te sturen....
Terwijl ik zelf de kosten voor het bitje terug sturen betaal...
en als je erachter kunt komen hoe oud ze is dan zou je je eventueel kunnen wenden tot haar ouders want die zijn tot aan de volwassen leeftijd verantwoordelijk voor de acties van hun kind!