Ikzelf ben echt verliefd op het JPS hoofdstel, helaas is die niet meer leverbaar..
Dus, wat voor hoofdstellen hebben jullie, en wat zijn de ervaringen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Splendesco schreef:Als het goed is komt de bruine Premiera Monaco over een maand.
lauraaaa schreef:Splendesco schreef:Als het goed is komt de bruine Premiera Monaco over een maand.
Weet je dat zeker? Ik ben nu opzoek naar een nieuw hoofdstel maar dan wacht ik nog even. Ik ben helemaal gek van dit hoofdstel, alleen heb dus alles bruin. Weet je of de prijs voor een bruine ook hetzelfde blijft? Want hij is ook wel erg aantrekkelijk geprijst!
Citaat:Ik heb gister een mail gehad van HypoStore dat hij over een maand te koop is, als alles gaat zoals gepland.
Volgens mij blijft de prijs gewoon hetzelfde hoor, zou raar zijn als hij in het bruin ineens duurder is.
KMF schreef:Citaat:Ik heb gister een mail gehad van HypoStore dat hij over een maand te koop is, als alles gaat zoals gepland.
Volgens mij blijft de prijs gewoon hetzelfde hoor, zou raar zijn als hij in het bruin ineens duurder is.
Er staat nu dat alles op voorraad is! Ben erg benieuwd naar foto op paard, anders dan de advertentie..4,5cm neusriem is erg breed denk ik namelijk..