Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ir111 schreef:Het dwingt je volledig in een houding, je kunt geen kant op, daar hou ik helemaal niet van. Voor mij niet meer dus.
Vond de prijs / kwaliteit van het zadel wel goed.
Ir111 schreef:Het dwingt je volledig in een houding, je kunt geen kant op, daar hou ik helemaal niet van. Voor mij niet meer dus.
Vond de prijs / kwaliteit van het zadel wel goed.

Het hangt inderdaad af van de staat van het zadel, maar ook de uitvoering want je kan ze in buffel en gladleer krijgen. Succes met je zoektocht! Mariindaa schreef:Ik les op een Euroriding Diamant, vind het een super fijn zadel. Ding is al jaren oud, maar ziet er nog tiptop uit, leer is ietswat verkleurd maar nergens gescheurd ofzo. Zelf heb ik een Euroriding Jade. Ook een mega fijn zadel! Heb mijn zadel een tijdje terug gekocht voor 300 euro. Toen ik het op liet vullen vroeg ik wat het ongeveer waard was.. Een goeie 800 euro zei ze!! Hihi, heb ik ff mazzel!
mehorsrex schreef:ik ga morgen beslissen of ik hem ga kopen of niet ik moet hier 600 euro voor betalen maar hij is ook nog bijna als nieuw, ook ik vind het een super fijn zadel, dus ik denk dat ik al weet wat ik ga doen.
heel erg bedankt voor jullie reacties allemaal