Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vonnie84 schreef:En zo'n sluiting als van de Bucas dekens? Krijgt hij die ook open? Je hebt er ook nog met een flapje voor de sluitingen. Die dekens zijn echt super sterk en kei goed waterdicht!
Haf_Kadans schreef:http://www.uhg-shop.nl heeft die dekens. Vraag wel even van te voren goed of ze de deken hebben want ik heb op de eerste deken 7 weken moeten wachten en de tweede deken heb ik geannuleerd omdat die pas 4 maanden later geleverd kon worden.
En hij moet 300 grams zijn. Ik ben toch wel veeleisend
. Mijn paard heeft momenteel een deken van vanmeerwijk dekens op, en die houd het ook prima, ondanks dit http://www.youtube.com/watch?v=e1ACi_xabik gedrag
Daisies schreef:Vonnie84 schreef:En zo'n sluiting als van de Bucas dekens? Krijgt hij die ook open? Je hebt er ook nog met een flapje voor de sluitingen. Die dekens zijn echt super sterk en kei goed waterdicht!
Krijgt hij vast en zeker kapot, hij zet 4 uur per dag, 7 dagen per week al zijn kracht erin om het te mollen. De sluitingen krijgt hij niet eens altijd stuk, maar hij kan sluitingen openen en vertrapt ze dan in de modder/het zand
Vonnie84 schreef:En zo'n sluiting als van de Bucas dekens? Krijgt hij die ook open? Je hebt er ook nog met een flapje voor de sluitingen. Die dekens zijn echt super sterk en kei goed waterdicht!
fargo schreef:Vonnie84 schreef:En zo'n sluiting als van de Bucas dekens? Krijgt hij die ook open? Je hebt er ook nog met een flapje voor de sluitingen. Die dekens zijn echt super sterk en kei goed waterdicht!
Wij hebben een aantal varianten van de bucas deken en juist die met de flapjes blijken een stuk aantrekkelijker om samen met je vrienden aan dat flapje en de rest te gaan hangen en friemelen. En de flapjes zijn niet echt supervast bevestigd, die zijn er zo af. Inmiddels zijn wij dus niet meer zo heel erg van de bucas voor onze handige mannetjes.

maar eh die hengstendekens zijn wel wat voor volgend jaar voor de ergste van onze mannen. Die trekt zelf aan de voorflappen en sluitingen en randen en nodigt idd vrienden uit om mee te doen, grappenmakert