foto van de site safestyle:
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Die met elastiek raak ik nog wel eens kwijt al moet ik wel zeggen dat ik met de half open beugels wel korter zat

) heel snel mijn beugels kwijt, vooral met springen. Heb zo ook een keer een rondje afgemaakt met 1 beugel
Wil je perse een veiligheidsbeugel, ik vond zelf de kwikout veel fijner en zijn nog net iets goedkoper ook. 
Chaos schreef:Meningen zijn nogal verdeelt dus..
Ik ben ook op zoek naar nieuwe beugels, heb nu al jaren met van die flexibele grijze stukken, maar zoek nu wat anders. Deze lijken me prettig en bovendien handig, maar hoe zit dat met onverwachte bewegingen ed, als je per ongeluk even druk op de beugel verliest ben je ze kwijt denk ik??

packer schreef:Ze zijn idd zwaarder dan andere beugels, maar deze beugels hebben een ergonomische vorm, als ze te licht zouden zijn, ben je dat kwijt.
En wat betreft kwijt raken van deze beugels, dat valt dik mee, is meer een rijtechnisch iets als je je beugels makkelijk kwijt raakt.
Vindt ze persoonlijk ook mooier om te zien dan beugels met stiek, en de kwaliteit is super, heb deze al een jaar of 7, en ze blijven erg mooi