Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar er zijn er vast nog meer!
twister10 schreef:hoi
ik heb ook een trekker zadel ,ik heb hem bij eshter van de green disctance vandaan, ik mocht hem op proef, mijn tinker heeft een hele moelijke rug ,erg kort en breed , ik heb ook met een wintec gereden die schoof heel erg dit zadel ligt erg vast ,ik heb er een met een verstelbare pommel als het paard wat smaller of breeder is kan ik hem met de hand veranderen , de kussen eronder zitten met klittenband en kunnen in de gewenste vorm gebracht worden . bij mij zitten er kortere kussens onder omdat haar rug erg kort is en ik wel een 18 inc moest hebben en supper oplossing zo.
ik vind het zadel heel goed zitten ,ik ben ook een rug patient , maar het zit goed en ik krijg geen last van mijn rug
Frats schreef:Moragh ik heb nog eens gekeken en het staat er inderdaad niet op. Ik dacht het gelezen te hebben. Dan zal ik contact met Esther opnemen. Dan gaat mijn voorkeur uit naar haar. Zij heeft ook de Massimo wat mijn tweede keus is op te proberen als de Trekker niet bij ons past.
Moragh=Esther
twister10 schreef:hoi hoe oud is jouw tinker, ze blijven vrij lang doorgroeien . wij hebben voor de andere tinkers een massimo een trail en een dresseur zijn beide ook super zadels , ik kwam uit bij boommaat 42/44 en die is ook gewoon standaard bij de massimo deze zadels kan je uiterts 2maten groter of kleiner maken ,
esther kan je goed helpen en kijken welk zadel voor jouw paard het beste past , ik heb ik je pofiel gekeken een mooie tinker ,wij hebben ook 2 zwartjes ,