Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

orlys_dream schreef:Zelf heb ik een gelpad van BR en een schaapje van Mattes. Ik vind geen van beide lekker zitten: met de gelpad merk ik weinig verschil en ik heb een gevoel dat het schaapje zit gewoon in de weg. Waar kan ik meer info over de Action gelpad vinden?

aafje87 schreef:Ze kosten +/- €140, niet de goedkoopst dus, zoek anders op bokt, daar staan genoeg gebruikers ervaringen
Verschillende winkels verkopen ze, hebben ze de normale indra/action gelpads dan kunnen ze de seatsavers ook zeker weten bestellen
QueenBeeBee schreef:Geloof me als je je daadwerkelijk open rijdt op je zadel, dan denk je dat niet te weten.... nee dan weet je dat echt wel for sure![]()
![]()
Ik heb het ook lang gehad en sinds ik met goede boxershorts rijdt heb ik het niet meer. Ik heb altijd die van Bjorn Borg aan, of van de Hema.
Maar ik moet zeggen dat het bij mij in de loop der jaren wel over is gegaan, waarschijnlijk genoeg eelt gekweekt
ga ik ook maar kijken voor boxers..
Volgens mij omdat mijn zadel harder is met de kou. In ieder geval, ik heb ook verschillende dingen geprobeerd, inclusive de boxers van de Hema, gelpad, schaapje, etc. Wat wel helpt (maar niet helemaal) zijn de slips van Ten Cate. Ze zitten heerlijk . . . . ze ogen wel groot, net tentjes zijn het, maar ze zitten wel lekker. Ben nog steeds op zoek naar een definitief oplossing, maar de Ten Cates (maxi slip met vastgenaaid kruisje) zijn een goede start.
DAK schreef:Sinds kort heb ik een nieuw zadel. Ligt super op mijn paard, maar voor mij iets minder comfortabel. Ik rijd me er op open. Ik wil iets kopen voor op het zadel wat mij van dit probleem gaat verlossen. Ik twijfel tussen een bontje of een gelpad. Wie heeft een goede tip voor me? Waar ben jij tevreden over en welk merk gebruik je? Alvast dank!