Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wietsje92 schreef:en mij lijkt het ideaal, dat ik 1 zadel voor al mn paarden kan gebruiken bij wijze van spreke. Kan dat ook echt met een boomloos zadel dan?
Sonja89 schreef:Wietsje92 schreef:en mij lijkt het ideaal, dat ik 1 zadel voor al mn paarden kan gebruiken bij wijze van spreke. Kan dat ook echt met een boomloos zadel dan?
In principe gaat (ook) een boomlooszadel naar het paard staan, dus hoewel niet onmogelijk, lijkt het mij persoonlijk geen aanrader eerlijk gezegd. Tenzij het voor een keertje is ofzo, maar structureel?
Bedankt voor je antwoord!
julius_juut schreef:Hmm, wij rijden ook al jaren met barefoots op pony's modelletje wijnvat en nog nooit last gehad van een gebrek aan beweeglijkheid in m'n lijf. Denk dat dat eerder aan de ruiter ligt dan aan het zadel.
Ik vind boomloos vele malen fijner rijden dan een boomzadel, je zit veel dichter bij het paard, dus ik zou je een boomloos zadel aanraden.
twister10 schreef:nadeel vind ik met boomzadels wel , als straks de zomer weer komt en mijn tinkers groeien de zadels weer minder passen.