Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).
Millanka schreef:Wat kost een redelijk tot goed zadel die gewoon goed op je paard zou passen
EliseLukas schreef:Hey wat leuk dat je een eigen paard hebt! (las het in je profiel). Echt superleuk joh! Ga je ook mennen? Maar voor Lukas ga ik nu kijken voor een thorowgood cob. Zie dat jij een haffie hebt en die zijn natuurlijk ook breed en daar is het zadel ook wel geschikt voor. Ik ben al een hele tijd info aan het zoeken over zadels (sinds ik Lukas heb) en thorowgood lijkt mij gewoon het beste. Ze zijn ook niet zo duur. Marjolein zei destijds ook dat een thorowgood een goede keuze is voor Lukas (en ik denk dan ook voor een haffie), of een WOW, maar WOW kan ik helaas niet betalen. Thorowgood is niet duur trouwens, rond de 500,- maar wel kunststof. Er bestaat ook een lederen versie maar die kost 900,- Ik zou echt even naar Thorowgood kijken als ik jou was want de pasvorm schijnt gewoon oke te zijn en het is een hele leuke prijs (vooral voor een onverwachts eigen paard).
Maar we kijken het eerst even aan, heb voorlopig toch geen geld om een kar en een tuig te kopen.
kun je misschien ook eens naar kijken, misschien vind je iets
zoals de barefoot.