Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alice01 schreef:Mag ik als tip geven : evelien van Eurohorse!
Zij komt langs met de vrachtwagen op locatie en heeft hier echt verstand van!
Delaja schreef:Continental equiflex zijn gangbare en geliefde zadels bij veel mensen, ook Arthur (Arthur's westernstore) verkoopt er erg veel. Niet raar dus dat er veel mensen met een equiflex thuis komen.
Ik heb zelf geen ervaring met Westernspul, als je echt voor een nieuw zadel zou gaan zou ik je ook aan raden om Arthur te laten komen, hij heeft me vorig jaar met een passend zadel naar huis gestuurd terwijl hij mijn paard alleen op foto's had gezien en wat maten wist. Hij is later nog langs geweest om te controleren en het lag dus echt prima!
Ik weet wel, dat als er meer mensen in dezelfde buurt interesse hebben hij ook 2e hands zadels meeneemt...
wat heb ik me toen voor de gek laten houden zeg!mirgino schreef:ik kreeg het verhaal bij de Equiflex dat het zadel naar de rug zou vormen als het warm werdwat heb ik me toen voor de gek laten houden zeg!.
rapido schreef:mirgino schreef:Dus je moet eerst een pak hem beet half uur goed warm rijden wil het zadel pas gaan vormen naar de rug van het paard? Weirdik kreeg het verhaal bij de Equiflex dat het zadel naar de rug zou vormen als het warm werdwat heb ik me toen voor de gek laten houden zeg!
duur zadel gekocht bij wat ik dacht een goede zadelpasser/verkoper maar kwam bedrogen uit!