Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hiphopje schreef:ze hebben daar inderdaad hele leuke jassen voor een leuke prijs.
Heb er vorig jaar eentje gekocht, met ceintuur, vond ik leuk.
Bleef alleen al snel met afstappen, met mijn ceintuur aan de knop hangen, hahha en daar hong ik toen. Gelukkig knapte de sluiting en heb ik de ceintuur er maar helemaal afgehaald, hahahaaha, de jas heb ik nog steeds aan hoor!
Kaspar schreef:En deze in het bruin
http://www.kraemer-pferdesport.de/BISBE ... &ci=247565
Kan niet wachten totdat de postbode komt
Annemeik schreef:Hoe valt die roze eigenlijk? Echt als een mt 40? Want er staat geen 38 bij. Hij lijkt me wel heel fijn nl.
hiphopje schreef:ze hebben daar inderdaad hele leuke jassen voor een leuke prijs.
Heb er vorig jaar eentje gekocht, met ceintuur, vond ik leuk.
Bleef alleen al snel met afstappen, met mijn ceintuur aan de knop hangen, hahha en daar hong ik toen. Gelukkig knapte de sluiting en heb ik de ceintuur er maar helemaal afgehaald, hahahaaha, de jas heb ik nog steeds aan hoor!
simodi schreef:Kaspar schreef:En deze in het bruin
http://www.kraemer-pferdesport.de/BISBE ... &ci=247565
Kan niet wachten totdat de postbode komt
Ik zie dat deze nu niet leverbaar is ('wordt nageleverd'), want mij leek ie ook wel wat voor erbij .... hopelijk hoef je er niet te lang op te wachten!
Ik heb nl vorige week ook een sjaal van Steeds tegelijk bij mijn jas besteld, die blijkt nu geleverd te worden in week 49!!! Da's pas in december!
De jas heb ik overigens al wel, dus dat scheelt.
Kaspar schreef:simodi schreef:
Die ziet er ook heerlijk warm uit.
Hoe is jou ervaring met de maatvoering?
en leen sporen van de instructeur). Alleen mijn Duits is niet zo heel goed
wat er op de site staat begrijp ik wel, maar zelf een mail typen in het Duits dat wordt moeilijker
Nu vroeg ik me dus af wat de verzendkosten zijn naar Nederland. En als het niet past of je het dan kan terugsturen. Zou fijn zijn als ik bijvoorbeeld 2 of 3 paar laarzen kan bestellen en degen die het fijnst zitten kan houden zeg maar. Liefst zou ik naar een winkel gaan en daar gewoon verschillende dingen passen, maar dat zit hier helaas niet in de buurt