Nieuwe collectie Eurostar, dekje Superieur,slecht afgewerkt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Woody2015

Nieuwe collectie Eurostar, dekje Superieur,slecht afgewerkt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 17:21

Ik vanmiddag samen met manlief en kind de route naar de Hypo afgelegd om eindelijk mijn nieuwe Eurostar in de wacht te slepen, en wel de nieuwe Superieur, hadden ze er nog 1 in mijn kleur.
Ik helemaal blij tot ik van dichtbij keek.........het leuk gestikte stuk bij de schoft is gewoon heel erg scheef gestikt!! :+

Personeel wilde dan ook geen nieuwe bestellen want ze waren er zelf bang voor dat die ook scheef zou zijn en ik hem dan alsnog niet zou kopen.....nou ja..... :(

De naden lopen niet in elkaar over aan een kant terwijl ze dat bij aan de andere kant wel doen.

Dus even een andere kleur van dichtbij bekeken maar ook die was niet 100% maar wel beter.

Mijn man riep van we bestellen hem wel online, maar dat durf ik dus niet aan omdat ik dus er bng voor ben dat die ook scheef is en dat vind ik dus echt heel slecht.......en storend.

Hieronder op de foto zie je hoe het wel moet, bij de schoft, maar in de winkel liepen de witte lijnen gewoon niet over er zat bij sommige wel een cm tussen.

Afbeelding

En dan blijf je aan het retouren en mag je zelf de kosten ophoesten.

Nu vroeg ik me toch af of er bokkers zijn met dezelfde ervaring bij dit dekje, of juist niet en heb ik gewoon pecht gehad en kan ik het alsnog wagen hem online te bestellen?

Amiigo

Re: Nieuwe collectie Eurostar, dekje Superieur,slecht afgewerkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 21:19

Hier zien ze er wel goed uit, ik wil hem graag in het rood :)

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 22:21

Niet echt netjes. :n Helemaal niet, omdat die pads best duur zijn.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 22:24

Lijkt mij dat als het echt niet zo hoort de winkel het gewoon terug kan sturen naar eurostar? Beetje raar dat ze niet een nieuw dekje voor je willen bestellen! Ik neem aan dat ze wel meerdere dekjes hadden dus je zou toch denken dat ze nog een beetje weten hoe die andere eruitzien

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-10 07:20

Nou ik kreeg van de verkoopster juist het gevoel dat ze dit eerder had gezien en hetzelfde dekje in een andere kleur was ook niet heel erg netjes gestikt op datzelfde punt.

Die was trouwens wel goed genoeg geweest als ik die kleur had gewild, wat daar niet netjes aan was was met rijden niet opgevallen maar bij die andere echt wel.....

@Joliene, ja ik vind ze er ook veel te duur voor, en ik heb eigenlijk altijd dekejs van Eurostar en nog nooit problemen gehad dus ik stond er ook zo van te kijken vandaar mijn topic ;)

@lovey, er is zo'n massale run op deze dekjes dat ze deze met sikfouten wss ook zo verkoopt.....ze deden ook niet hun best om het te verkopen, kwamen me niet tegemoet in de prijs en zeiden eigenlijk doodleuk dat is jammer dat hij niet na je zin is maar een ansere bestellen doen we niet want dan wacht je er 3 weken op en dan is de kans groot dat die andere ook niet goed is....??

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 07:57

Kan je misschien tekenen hoe het eruit zag? Misschien dat andere mensen dan bij hun ruitershop kunnen kijken voor hetzelfde dekje? :)

Brillant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 08:25

wat betreft dit dekje weet ik niet maar ik heb zelf een andere van eurostar en daarbij laten de stiksels al los na 1x wassen. :(
ik heb deze: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1
ik ga er vandaag mee terug naar de winkel.
(ik weet niet hoe ik een zelfgemaakte foto hier kan plaatsen maar als ik deze in de balk waar de site staat in kopieer dan komt ie, ik weet niet of dat bij iedereen is of alleen bij mij :o )
D:\Foto's\2010-09-25 horse-event 2010\horse-event 2010 005.JPG

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:44

hmm.. hou dit topic eventjes in de gaten.. vind eurostar erg mooie dekjes hebben
en heb er nog geen, maar wil er eigenlijk binnenkort ook eentje aanschaffen..
maar hou het in de gaten. Kan ook zijn dat er een tiental dekjes verkeerd
zijn gegaan door een foutje in de fabriek die dag. dus een foutje, die ze niet gezien hebbne..
want het staatr bekent als een goed merk, dus lijkt me niet dat dit
normaal is voor hun doen. ;)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:50

Heb hem vandaag gekocht in het rood en kan geen afwijkingen vinden. Hij is heel netjes gestikt.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:52

Euh, niet om het een of het ander, maarrem..
Dat stuk zit toch gewoon in de kamer van je zadel en dan maakt het dus geen kont uit hoe het eruit ziet? :')

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:53

hmm ik heb veel eurostar dekjes die van de similet zijn erg mooi maar moet zeggen dat ik ook de multistripe heb en daar vond ik het kwaliteit al minder bij worden.
Dus tja ze willen steeds duurdere dekjes verkopen maar goedkoper maken
Moet eerlijk zeggen dat ik deze collectie (van de foto van jou) erg vind tegenvallen :\ vind ze niet mooi.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:55

upendo schreef:
Dat stuk zit toch gewoon in de kamer van je zadel en dan maakt het dus geen kont uit hoe het eruit ziet? :')

haha.. top opmerking! ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:57

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 19:00

Zie geen dekje upendo. Ga naar de homepage van ES

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 19:03

Je moet op het ES logo klikken ja, dan zie je de foto in het groot.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 19:05

hmmm mooi, die zwart met rood...
Hebben ze hem ook andersom???

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 19:08

Sjolvir schreef:
hmmm mooi, die zwart met rood...
Hebben ze hem ook andersom???

Niet dat ik weet.. :)

Ik vind die rood met witte verticale streep anders ook errrug tof uit deze collectie. :j

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 20:12

@Upendo, ja ten eerste gaat het daa niet om, het moet gewoon in orde zijn.
Ten tweede heb ik dus een trekker zadel met een geheel open kamer waar je dus de fouten juist heel goed zou zien, wellicht als dat niet het geval was had het me ook niet gestoord.

Ik heb bij mijn andere eurostar dekjes ook geen fouten......

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:43

Snap ik best hoor :j je koopt een nogal prijzig dekje terwijl die slecht afgewerkt is. Gaat er bij mij ook niet in hoor :n je komt het toch dagelijks tegen en dagelijks irriteer je je eraan! ik kan je helaas niet verder helpen TS. succes! :)
upendo schreef:

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:50

upendo schreef:

Ehh, als het om een dekje van 2 tientjes ging zou ik hetzelfde zeggen, maar als je 50-60 euro betaald mag je er toch zeker vanuit gaan dat het goed afgewerkt is? :)

Edit: NicoleHorses was me voor ;).

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 06:46

Hmmmm ik heb toch besloten de gok niet te wagen en vond de nieuwe BR FACHION vichy ook erg mooi dus die heb ik besteld en komt een deze dagen binnen.

Als ik de superieur ooit nog eens in de winkel tegn kom en hij is mooi dn neem ik hem liever zo mee.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 08:41

Loes'sCorner schreef:
Hmmmm ik heb toch besloten de gok niet te wagen en vond de nieuwe BR FACHION vichy ook erg mooi dus die heb ik besteld en komt een deze dagen binnen.

Als ik de superieur ooit nog eens in de winkel tegn kom en hij is mooi dn neem ik hem liever zo mee.

kan ik me goed voorstellen.. maar je hebt eigenlijk altijd wel slechte dekjes er tussen. Weet bijvoorbeeld niet hoe de kwaliteit van Happy Valley is, maar ik heb daar vorig jaar een dekje van gekocht en die zag er helemaal mooi uit, goede stiksels, maar toen ik ermee reed was na 2x het hele stiksel aan de bovenkant helemaal open dus ik had het dekje aan de bovenkant helemaal open. 2 zijkanten van het dekje, niet meer aan elkaar zo'n beetje. Zo vreemd! Heb hem zelf weer geprobeerd dicht te maken. Maar ook na 1 wassen, bleef de onderkant helemaal vies en kreeg ik het dekje niet goed schoon. Het dekje kreeg ook allemaal van die pluis-bolletjes-dingen overal.
Dat vond ik ook zonde, maar goed, foutjes kunnen er altijd tussen zitten. Heb nu toch een nieuw HV polo dekje gekocht en daar heb ik geen problemen mee..

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 11:24

lotte, van de hv dekjes weet ik dat de kwaliteit erg te wensen overlaat.
Veel mensen in mijn omgeving hebben zo´n dekje maar bij ieder van hun ziet het er na enkele malen niet meer mooi uit, na het wassen trekken de hoeken krom, gaan pluizen en noem maar op.
Die koop ik dus toch al niet.

Over alle andere ES dekjes ben ik meer dan zeer tevreden, ben benieuwd wat de BR is, krijg hem vandaag!

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 11:26

Ik heb hem ook in het rood, zal straks eens kijken in mijn kofferbak of hij netjes gestikt is. Helemaal niet opgelet eigenlijk

Totje5mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 15:49

Inderdaad het zijn dure pads voor dat soort stiksels is het het niet waard.. ;)