Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nibbit schreef:Ik denk dat een mederwerker van Zadelmarkt die opleiding heeft gedaan. Dat het dus niet een onafhankelijk iemand is die de zadels past.
Het zal best dat hij/zij nu beter kan beoordelen of iets goed of niet goed ligt, maar de kwaliteit...het blijft imo een grote gok
Frasier schreef:De eigenaresse (A.Hakvoort) van zadelmarkt heeft de MSFC gedaan.
Commercieel heel slim, want MSFC zou een bepaald gevoel van vertrouwen moeten geven, en dat geven de zadels van zadelmarkt niet.
M.i. zegt dat meer over de MSFC dan over de welbekende winkel in Urk.. ik zou zo iemand nooooooit op mijn, gerenommeerde, opleiding toelaten, maar geloof mij, degene die dat bedacht heeft is ook uit op een dikke bankrekening, blijkens de MSFC-zadels......( u wordt opgeleid als onafhankelijke zadelpasser ,maar als u niet mijn zadel verkoopt, komt uw naam niet op mijn website..........)![]()
![]()
Tigra_ schreef:Dus MSFC zadelpasser zegt dus eigelijk helemaal niets?
Heb altijd het idee dat het behoorlijke opleiding is. Maar geloof dat er op bokt ook een paar MSFC zadelpassers zitten dus misschien dat hun wat opheldering kunnen geven.
Frasier schreef:Tigra_ schreef:Dus MSFC zadelpasser zegt dus eigelijk helemaal niets?
Heb altijd het idee dat het behoorlijke opleiding is. Maar geloof dat er op bokt ook een paar MSFC zadelpassers zitten dus misschien dat hun wat opheldering kunnen geven.
Of een MSFC-er niets zegt, daar kan ik niet over oordelen.
Misschien zou de aanmeldingsprocedure van deze opleiding strenger moeten?
Nu staan er 2x per jaar ca 35 zadelpassers klaar, mits ze allemaal slagen, de opleiding bestaat al een poosje, jaartje of 4 a 5, dus reken maar uit hoeveel zadelpassers er nu in NL rondlopen.... Daar zal je als klant het kaf van het koren moeten scheiden...
Wel jammer dat ze dat niet al bij de MSFC doen.................................................................(leek mij het doel van de opleiding)
karev schreef:Msfc, heb er geen goed woord voor over. Iedere jan klaasen kan die opleiding doen en zich vervolgens zadelmaker noemen. Ik heb er inmiddels 4 over de vloer gehad, die allemaal in mijn ogen niet wisten waar ze mee bezig waren.
Zadel te krap aanmeten, antislip matjes en staartriem adviseren, enz..
Verder wil ik er op een openbaar forum niet teveel woorden aan vuil maken, aangezien ik weet dat msfc hier mee leest.