Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maar feit is dat je een paard met niet teveel schoft moet hebben, ze hebben gewoon geen rugvorm, als ik Anky was geweest had ik ook een versie met rugvorm gemaakt dan had ze de hele markt gehouden!). Ik vind de kwaliteit van de Anky's prima, maar de kwaliteit van de merken die ik heb gekocht even goed. Als ik bedenk hoe mijn witte Anky pad na vele malen wassen is geworden, dan is mijn PK inmiddels net zo vaak gewassen en beter gebleven zelfs).Ahumm schreef:Maar bij een pad heb je natuurlijk meestal geen lusjes.
. Zo handig met op- en afzadelen.
querido schreef:Mijn paard heeft een hoge steile schoft en ik had een witte Anky pad gekocht, helemaal blij vandaag mijn nieuwe zadel dus bontsjabrak eraf en mooie pad eronder maar het zit veel te strak op de schoft, geen succes voor mijn paard dus.. wie herkent dit en welke dekje hebben jullie dat wat meer ruimte geeft op de schoft en er toch mooi uitziet en netjes blijft na het wassen?
LinVer schreef:Gebeurt dat ook als je het dekje helemaal in de kamer trekt? Ik ben een voorstander van eskardon!