Wie heeft er ervaringen met zadels van Interhippique?
En wat vinden jullie er dan van, welke raden jullie aan, en hoe liggen ze?
Groetjes Alice
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Chanel_ schreef:Ik heb er alleen maar goede ervaringen over gehoort. De zadels gaan natuurlijk geen 10 jaar mee maar de prijs/kwaliteit is gewoon goed en volgens de zadelpasser zijn het goede B zadels. Ik heb zelf ook een heel goedkoop zadel ( tweedehands) en weet niet of die van interhippique is maar volgens mij wel en er is niks mis mee.
Jetta schreef:Zoals ik altijd zeg: Koop liever een goed merk tweedehandszadel dat je evt. laat aanpassen qua vulling door een zadelmaker, dan zo'n flutding van een paar honderd euro.
De kwaliteit, de duurzaamheid en het comfort voor paard en ruiter laten ernstig te wensen over bij deze goedkope zadels. En dan hebben we het nog niet over de blessures die je paard erdoor op gaat lopen. En wat dacht je van de omstandigheden waarin deze zadels gemaakt zijn?
kleinvosje schreef:_Chanel_ schreef:Ik heb er alleen maar goede ervaringen over gehoort. De zadels gaan natuurlijk geen 10 jaar mee maar de prijs/kwaliteit is gewoon goed en volgens de zadelpasser zijn het goede B zadels. Ik heb zelf ook een heel goedkoop zadel ( tweedehands) en weet niet of die van interhippique is maar volgens mij wel en er is niks mis mee.
Ik mag hopen dat een goed merk zadel langer dan 10 jaar meegaat. Als zo'n goedkoper B- of C merk zadel het 2 jaar volhoudt, mag je blij zijn denk ik...
_joyce_eddy_ schreef:dat is dus niet waar.
ik heb een merano gehad van zadelmarkt, deze is door 2 verschillende zadelmakers nagekeken en hij lag bij alle 2 super goed!