Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
livaird schreef:oke, maar dan kan ik ook wel verwachten dat de kosten hoger zijn?
)
spiritxxx schreef:Hangt ervan af welke passer je neemt, maar volgens mij betaal je gewoon het zadel en geen voorrij kosten ofzo. Een zadel die je zelf ergens koopt past vaak niet goed genoeg en dan krijgt hij last van z'n rug. Je moet ook geen goedkoop zadel nemen, want daarmee verpest je de rug al helemaal. Welke wel goed en goedkoop zijn zijn Wintec zadels
Anoniem schreef:livaird schreef:oke, maar dan kan ik ook wel verwachten dat de kosten hoger zijn?
Als je het zelf doet. Heb je of hoge kosten om je paard wil aan de praat te krijgen(lees rug pijn niet meer kunnen lopen enz.) Of je verdient er nog een leuk centje aan(lees bij de slacht willen ze hem nog wel hebben als hij niet meer kan lopen)
Een zadel kun je niet zelf passen. En als je geen hoge kosten had gewild had je geen paard moeten aanschaffen
dan zit ik met een paard met rugpijn.. zou wel eens invormeren naar een zadelmaker.
livaird schreef:Anoniem schreef:Als je het zelf doet. Heb je of hoge kosten om je paard wil aan de praat te krijgen(lees rug pijn niet meer kunnen lopen enz.) Of je verdient er nog een leuk centje aan(lees bij de slacht willen ze hem nog wel hebben als hij niet meer kan lopen)
Een zadel kun je niet zelf passen. En als je geen hoge kosten had gewild had je geen paard moeten aanschaffen
ja dat is waar.dan zit ik met een paard met rugpijn.. zou wel eens invormeren naar een zadelmaker.
moelly schreef:ik heb een tijdje een heeul smalle draver gereden met een wintec zadel ligt echt prima, draver had ook wat hoge schoft maar geen problemen mee iig. inches weet ik niet meer zal ik even voor je opzoeken:}
livaird schreef:moelly schreef:ik heb een tijdje een heeul smalle draver gereden met een wintec zadel ligt echt prima, draver had ook wat hoge schoft maar geen problemen mee iig. inches weet ik niet meer zal ik even voor je opzoeken:}
mijn draver is ook heel smal, ze heeft alleen geen hoge schoft.
ga wel even op onderzoek uit naar zadels. , bedankt.
spiritxxx schreef:Inderdaad een goed zadel zal wel minstens 500 kosten tweedehands.
Behalve bij wintecs, die zijn er nieuw onder de 500, en daarbij kan de boom ook versteld worden. Maar niet iedereen vind ze even lekker zitten
spiritxxx schreef:Inderdaad een goed zadel zal wel minstens 500 kosten tweedehands.
Behalve bij wintecs, die zijn er nieuw onder de 500, en daarbij kan de boom ook versteld worden. Maar niet iedereen vind ze even lekker zitten
Anoniem schreef:spiritxxx schreef:Inderdaad een goed zadel zal wel minstens 500 kosten tweedehands.
En niet ieder paard past die.. op de mijne lag het namelijk voor geen meter. En zat ook nog eens verschrikkelijk
Ik vind het ook niet lekker zitten maar mijn zusje wel, die heeft er een voor haar pony. Ik heb zelf een kieffer dressuur, die zit wel lekker spiritxxx schreef:Anoniem schreef:
En niet ieder paard past die.. op de mijne lag het namelijk voor geen meter. En zat ook nog eens verschrikkelijk
Ja okee dan schiet het niet opIk vind het ook niet lekker zitten maar mijn zusje wel, die heeft er een voor haar pony. Ik heb zelf een kieffer dressuur, die zit wel lekker
. Die zit namelijk heeel erg zacht
(endurance zadel
)