Ik heb de laatste tijd gezien dat er veel pads in de winkels liggen die gelijken op de leatherlook ANKY pad. Is er nou echt verschil in kwaliteit? Ik heb bijvoorbeeld kortgeleden de QHP pad in handen gehad en in mijn ogen was er weinig verschil met de ANKY, zo ook met de HH pad. Jullie opinie?
Ik ben zelf ook niet heel erg weg van de ANKY pads. Ik heb er destijds een gekocht, maar die ligt niet zo mooi onder mijn zadel. Ik gebruik hem nu voor longeren en daarvoor is hij echt top!! Ik vind het gebruikte materiaal en de slijtvastheid van de ANKY pads wel super. Alleen de pasvorm ben ik zeker niet weg van.
Ik heb ook wel mode pads van HH en die bevallen mij super. Mooie pasvorm en fijn materiaal. Ze zien er alleen wel iets eerder "gebruikt" uit vind ik.
ik heb ook een zwarte hh, en ben absoluut geen fan van de anky's omdat ze een verschrikkelijke pasvorm hebben Je hebt tegenwoordig wel anky's met pasvorm, die ook 50 euro zijn, maar dan vind ik nog de harry's horse mooier.
DewiRox
Geplaatst: 13-07-10 16:38
Ik weet het niet zo goed, ik vind zowel de anky's als HH dekjes fijn. Bij mij blijven de Anky dekjes altijd best goed liggen, maar ik vind ze wel vrij dik. Helemaal met dat warme weer heb ik liever een HH dekje, ik heb het idee dat deze minder warm zijn.
Buiten dat vind ik de anky dekjes behoorlijk duur en koop ik ze vaak alleen in de uiterverkoop (oude kleuren).
Wel ben ik erg te spreken over de ATC dekjes, ook van Anky. Deze blijven erg fijn onder mijn springzadel liggen. Ook vind ik het handig dat ze alleen een lusje hebben bij de singel.
ik koop nooit meer een anky, ze gingen bij mij schuiven en shuren ondanks dat mij zadel echt goed paste( laten controleren door een zadelmaker) ik gebruik zelf het liefste HH vanwege de pasvorm of andere dekjes met pasvorm.
Pads van PK zijn ook erg fijn! Hebben wel de gevormde ruglijn die de Anky's missen, ook veel leuke kleuren, blijven erg mooi. Superfijne pads!
Plaisir
Geplaatst: 13-07-10 18:35
Anky heeft nieuwe modellen, waar de bovenkant ook 'gevormd' is en dus niet meer zo recht.
Verder vind ik Anky wel fijn in gebruik, drogen snel en vind dat ze lang mooi blijven .
juudje86
Geplaatst: 13-07-10 22:36
Ik ga helemaal voor de pads van HH. Heb een Anky voor concour, daarna toch de HH gekocht vanwege de prijs.
De HH ligt veel beter dan de Anky. Ze schuren niet op de schoft, ze kunnen niet schuiven. Rij nu al 4 jaar met HH, was ze elke dag, en ze blijven netjes!
_Fleurtje_
Geplaatst: 13-07-10 22:39
Eeyore55 schreef:
Pads van PK zijn ook erg fijn! Hebben wel de gevormde ruglijn die de Anky's missen, ook veel leuke kleuren, blijven erg mooi. Superfijne pads!
ik vind ze beide fijn alleen vind ik de anky pad net wat mooier onder mijn zadel liggen. pk heb ik nog niet geprobeerd of qhp
linda212
Geplaatst: 14-07-10 07:38
Ik alleen maar Anky pads en zou niets anders willen Heb geen last van verschuivingen of iets
Ik heb er ook ean van Harry horse gehad maar gauw verkocht vondt het totaal niets
Silence
Geplaatst: 14-07-10 07:39
Logisch dat Anky's duurder zijn dan bijv. de QHP Er staat namelijk een naam op en dat is puur en alleen waar je voor betaald. Kwailiteit vind ik bij Anky dekjes ook ver te zoeken. Ze zijn kaarsrecht aan de bovenkant, mag Anky mij uitleggen hoe ze daarmee schoft vrijheid wil bereiken Tegenwoordig heb je wel gevormde inderdaad, maar de prijs ligt puur en alleen aan de naam. Kwaliteit van QHP en HH is niks minder.
HH ! zeker weten. Ik heb alleen maar negative dingen over die dekjes van Anky gehoord. En ten tweede er staat toch best groot ANKY op, daar betaal je voor. Die van HH kosten de helft en zijn volgens velen toch veel beter.
Anky. Ik vind ze mooier en ze liggen hartstikke goed. Heb nog nooit een schuivend of schurend dekje gehad. Ook de nieuwe dekjes met de rugvorm erin vind ik heel fijn. Ik wil niet anders meer dan anky!
De HH pads liggen een stuk beter dan de Anky dekjes deze trekken strak op de schoft. Met het vierkante model had ik er geen last van maar sinds de ronde op de markt zijn is het een drama. Geef mij maar de HH scheelt in de portemonnee en zijn in meerdere leuke kleurcombinaties te verkrijgen
nikitabanana
Geplaatst: 15-07-10 10:11
ik heb qhp anky en (hh pad heb ik gehad) ik vind de QHP vele malen beter dan de anky die ik heb.. ook pasvorm idd!! de hh had ik ook bij mn vorige pony ook super kwaliteit blijft ook mooi!