Zoals sommige van jullie weten maak ik opmaat gemaakte zadelpads..
Nu heb ik iets nieuws in gedachten en wil ik weten of hier vraag naar is!
Iedereen wil het beste voor haar paard, goed tuig, lekker liggend en mooi dekje maar soms wil de combinatie net niet goed kloppen.. een zadel dat eigenlijk net niet fijn ligt voor jou en je paard? Aller eerst moet je hiermee naar de zadelmaker, maar je houd altijd een grijs gebied over dat het net niet lekker ligt..daarvoor wil ik met een mogelijke oplossing komen..
De vulling van de pad zal een cm of 2 dik zijn en dit zal volledig vormen naar de paarden rug en het zadel... hetzelfde principe als een speciaal kussen of matras die naar jou lichaam vormt... de pad zal dus ook een optimale drukverdeling maken tussen de ruiter, zadel en paarden rug!
Het ontwerp zou dan gemaakt kunnen worden in een volledig pad en in "halve" onderleggers...
Doordat de vulling aardig aan de prijs zal zijn wil ik de pads in een standaard kleur, wit en of zwart leveren... Dit is dan de grootste uitgaven..
Daarbij wil ik voor de modebewuste onder ons
een soort hoes ontwerpen die je dus in verschillende kleuren/modellen/ stijlen kan kopen en deze om je pad kunt schuiven... (hier moet nog wel flink aan gesleuteld worden zodat het niet gaat schuren of iets)Daarnaast zal ik nog op onderzoek uit gaan of de vulling goed te wassen is! De hoezen zijn dan sowieso te wassen..
Ik ben benieuwd hoeveel interesse hiervoor is, en wat je er voor over zou hebben qua prijs.. wees wel realistisch met de prijs de pad zal dan op maat gemaakt worden voor je paard.. daarnaast heb je dan de hoezen voor een lagere prijs die er voorzorgen dat je niet 10 dekjes hoeft aan te schaffen, wat een hoop in geld scheelt en ruimte in de kast

Brand los zou ik zeggen
,