Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als je nog een leuk tweedehands hoofdstel zoekt in ponymaat, moet je even kijken in de link in mijn onderschrift
fienHVJ schreef:corientjuhh schreef:Waarom zou je een eigen willen hebben voor manege pony's?
Omdat de hoofdstellen heel erg oud zijn en het gewoon leuk is!
kleinvosje schreef:Ik had vroeger ook een eigen hoofdstel voor de manegepony's. Een cobmaat die heel groot en heel klein kon! Ik had maar 1 bit, een enkel gebroken bustrens. Daar lopen alle pony's en paarden op de manege op. Ik heb de gemiddelde maat voor e-pony's gebruikt, maar moet erbij zeggen dat ik niet op c-pony's reed. Daar was het dus niet te groot voor!

kleinvosje schreef:Ja, zadels ook ja. Ik had naast een hoofdstel ook een zadel. Als je dat op verschillende paarden inrijdt, past het ook op verschillende paarden. Er was slechts 1 pony (van de 60 paarden en pony's) waar mijn zadel niet op paste. Bij ons op de manege hebben de paarden geen eigen zadels, maar universele, op verschillende paarden ingereden zadels met verlengde kussens. De pony's hebben aparte zadels, maar ook weer universele zadels. Er is geen dier met lichamelijke problemen. Het kan dus best!
melizz13 schreef:zadels?
wat is dat wel niet voor manege!
als je een zadel moet gaan kopen voor een pony/paard die niet eens van jou is...
zonde van je geld