Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
sharonalover schreef:Denken jullie nou echt dat de meeste paarden geen 2 mensen kunnen tillen?
Kijk op een pony van 1.40 zitten met 2 mensen van 80 kilo is misschien minder geslaagd. Maar een normaal paard, met 2 mensen van een redelijk normaal figuur, dat kunnen ze echt wel hebben hoor.
Hoe het zit met dat je ook een zwaartepunt hebt achter je zadel weet ik niet, dat lijkt mij minder prettig voor zijn rug
een rondje zonder zadel samen stappen oke, maar dit vind ik persoonlijk te gek. Zilfstar schreef:Ik vind dit interessant! Heb zelf een Fries van bijna 7 jaar en ben zelf dus 35. heb 2 kids van 5 en 8. Ze wegen resp 16 en 30 kilo. Ikzelf weeg 84. Dus dan zou 1 van mijn kids met mij mee kunnen rijden. Voor een kindje van 16 of 30 kilo moet toch wel kunnen op mijn barokje van 700 kilo... Dus wie hier links/ websites voor heeft, ik hou me aanbevolen!

Ik ken het omdat bij de stichting waar ik vrijwilligerswerk doe, deze door de ouders van een kindje was gekocht om hem te kunnen laten rijden. Nu hebben ze er zelf ook een (sinds woensdag, zie nieuws en foto's op: http://www.stichtingaloha.nl/). Vind het voor dit doel echt een heel mooi zadel en ben er erg nieuwsgierig naar! sharonalover schreef:Denken jullie nou echt dat de meeste paarden geen 2 mensen kunnen tillen?
Kijk op een pony van 1.40 zitten met 2 mensen van 80 kilo is misschien minder geslaagd. Maar een normaal paard, met 2 mensen van een redelijk normaal figuur, dat kunnen ze echt wel hebben hoor.
Hoe het zit met dat je ook een zwaartepunt hebt achter je zadel weet ik niet, dat lijkt mij minder prettig voor zijn rug