Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Verder zou ik een rubberen trens niet aanraden, dat werkt alleen goed bij goed schuimende paarden, anders kan het heet worden. Dan kun je beter een kunststof trens nemen, desnoods ongebroken (geen stang dus, maar ongebroken trens, wordt vaak door elkaar gehaald). Happy mouth dus of een Nathe trens. Maar het makkelijkst en zorgvuldigst is misschien om de tandarts te vragen waar het door zou kunnen komen en gelijk advies te vragen w.b. bitten. Volgens mij zijn alle Mylers zónder sleuven toegestaan, dus ook level 2's. Maar dat kun je in de wedstrijdreglementen vinden. Rhodos schreef:Ik heb geen enkel gebroken aangeraden, ik heb wel de K&K Aurigan aangeraden en vermeld dat ik een enkel gebroken heb. Ik heb ook een dubbel gebroken en soms wissel ik het af. Ik denk niet dat het notenkrakereffect overigens van invloed is op de mondhoeken.
Weet trouwens niet of dat voor TS haar paard ook geldt, anders is happy mouth een leuk bit om te proberen, kost ook nog eens niet de wereld...
Hoop dat het zo duidelijk is!