Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Blijft lastig , die tonnetjes 
pmarena schreef:Vlinder : soms lukt het inderdaad niet , de hele ronde paardjes zijn gewoon voor elk zadel enorm schuif-gevoelig en je moet het maar net treffen met een zadel hier op.
Ik heb er zat langs zien komen waarbij de Barefoot eindelijk een zadel was dat bleef liggen , maar je hebt er bij en die blijven gewoon schuiven , echt balen is dat. Na tientallen boom- en boomloze zadels vindt men dan uiteindelijk wel wat dat werkt , maar bij een ander erg rond paard werkt dat dan juist weer totaal nietBlijft lastig , die tonnetjes
Saswes : Zou best schuren kunnen zijn , die plekjes

MysticTinker schreef:Mijn barefoot ligt bij mij als een huis, ook als ik niet abnormaal hard aansingel..
Maar als er dan andere mensen komen rijden, beginners, dan zakt het zadel in de galop vaak scheef..
Ik zeg dus dat het aan de persoon ligt, en aan het paard, niet zo zeer aan het zadel![]()
Als jij zelf prima recht zit en een onafhankelijke zit hebt, en niet te veel in de beugels steunt.. en jouw paard is goed rechtgericht, dan blijft dat zadel nog liggen als je hem helemaal niet aansingelt

maar ja tot nu toe in drie kwartjaar tijd 1 valpartij en 1 bijna valpartij en div scheefzakkingen..
maar wil hem voor geen goud kwijt want hij is gewoon te mooi