Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dabo schreef:Mijn draver heeft ook zo'n gekke maat. kopstuk en neusriem maat FULL en de rest maat Cob.

djuulsie schreef:Dabo schreef:Mijn draver heeft ook zo'n gekke maat. kopstuk en neusriem maat FULL en de rest maat Cob.
Daar heb ik ook last van! heb een grote haflinger en de meeste cobhoofdstellen zijn te klein en de full weer veel te groot! weet niet zo goed wat ik er aan moet doen! wat heb jij voor oplossing? of ben je net zoals ik nu je hoofdstel aan het verbouwen geweest?
Ik moet een cobneusriem hebben, maar het stuk dat over zn kopstuk loopt moet weer full zijn (dat bestaat dus niet :S) als ik een full neusriem neem, is de neusriem zelf weer te groot en gaat hij dubbel zitten... Kan iemand me helpen?

djuulsie schreef:@Dabo: Het stuk van de neusriem wat achter zn oren langs gaat is dan te kort, kortom, de neusriem zit dan te hoog. als ik een full neem is dat stuk wel goed, maar de neusriem weer te groot <diepe zucht>
@Monica1987: Ik wist niet eens dat dat kon! heb je toevallig enig idee wat dat ongeveer kost?
djuulsie schreef:@Nini_roosje: thanx! ik denk dat dat mn enige oplossing is... ik ga het wel eens bij Van Rijs vragen. Weet niet waar Dobert zit, maar als ik jouw woonplaats zie, is dat niet bij mij in de buurt!
djuulsie schreef:Ik zal eens gaan googlen...
djuulsie schreef:Dabo schreef:Mijn draver heeft ook zo'n gekke maat. kopstuk en neusriem maat FULL en de rest maat Cob.
Daar heb ik ook last van! heb een grote haflinger en de meeste cobhoofdstellen zijn te klein en de full weer veel te groot! weet niet zo goed wat ik er aan moet doen! wat heb jij voor oplossing? of ben je net zoals ik nu je hoofdstel aan het verbouwen geweest?
Ik moet een cobneusriem hebben, maar het stuk dat over zn kopstuk loopt moet weer full zijn (dat bestaat dus niet :S) als ik een full neusriem neem, is de neusriem zelf weer te groot en gaat hij dubbel zitten... Kan iemand me helpen?
caroline89 schreef:djuulsie schreef:
Je kan ook een full nemen en er wat extra gaatjes in maken
caroline89 schreef:Anoniem schreef:Als het veel gaatjes zijn(imo meer dan 2) ziet dat er niet uit..
Je zou de uiteinden eventueel kunnen inkorten bij een schoenmaker. Die werkt het perfect af!

knippen schreef:Volgens mij mis jij een chromosoompje?een bruine met peesbeschermers en kogelbeschermers en een cap en strijklappen met springschoenen en bandages en dit allemaal in de konijnenbont ik denk persoonljik niet dat het goed gaat komen maar niet geschoten is altijd mis zegt mijn omatje!!
daag schatje
!! kus loveyou your my only one in the world i never forget you honey!!
. Dus ik zeg, gewoon proberen