Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dus ik ben overgestapt op Wintec omdat deze bomen én verwisselbaar én van kunststof zijn. Scheelt ook een boel in de kosten als de boom vervangen moet worden.Ginger0410 schreef:Heb zelf een keer een gebroken boom gehaddus ik ben overgestapt op Wintec omdat deze bomen én verwisselbaar én van kunststof zijn. Scheelt ook een boel in de kosten als de boom vervangen moet worden.
Nu moet ik zeggen dat ik geen jong paard heb en niet weet wat voor een jong, groeiend paard het beste is.
Wel een voordeel van kunststof is dus, als het paard groeit, dat je de boom makkelijk kan vervangen.

Vjestagirl schreef:World of Warcraft

upendo schreef:Ginger0410 schreef:Heb zelf een keer een gebroken boom gehaddus ik ben overgestapt op Wintec omdat deze bomen én verwisselbaar én van kunststof zijn. Scheelt ook een boel in de kosten als de boom vervangen moet worden.
Nu moet ik zeggen dat ik geen jong paard heb en niet weet wat voor een jong, groeiend paard het beste is.
Wel een voordeel van kunststof is dus, als het paard groeit, dat je de boom makkelijk kan vervangen.
Gaat het dan niet alleen om het vervangbare kopijzer?
Ik geloof dat houten bomen net zo moeilijk zijn aan te passen. Als je ze aanpast kan je ze later in ieder geval niet meer terugveranderen..
, is al zo'n gewoonte!