Ervaring GPG adapter?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Ervaring GPG adapter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 16:58

Nadat ik in een topic een tip gelezen heb om oa bij rugklachten de GPG adapter te gaan gebruiken, ben ik wel benieuwd of er inmiddels wat meer ervaringen zijn met dit systeem?
Mocht het werken wil ik dit zeker aan schaffen. Het is een behoorlijk bedrag en ik wil niet alleen af gaan op de ervaringen die op de site vernoemd zijn.

Ik hoop dat hier mensen zijn die ervaringen met dit systeem hebben?

http://www.gpgstirrups.com/adapter-c-47.html

kaatje77

Re: Ervaring GPG adapter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 17:08

Ik heb nog geen ervaring met de adaptar, maar rijd sinds 1998 (na een verbrijzelde enkel) met GPG beugels en kan niet meer zonder.
Afbeelding
Ik heb aan elk zadel een paar, heb nu ook met vaste ijzeren zool met weerhaakjes, maar daarvan slijten mijn zolen behoorlijk van.

Ik moest vorig jaar met de orun andere paarden rijden en daar zaten geen gpg-beugels aan en ik had direct last van mijn enkel.
Dus voor mij nooit meer zonder gpg, anders rijd ik wel zonder beugels. ;)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 18:30

Oke dus positieve ervaring. Het liefst wil ik mijn eigen beugels houden dus vandaar dat ik dan wil gaan voor die adapter.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 18:33

Ja, het is ook fijn dat ze deze uitvinding hebben gemaakt.
Ik zag dat er lange en korte bussen zijn, ik heb ooit met een ouder paar gpg beugels gereden en daar zaten lange bussen aan en die staken in mijn scheenbeen. ;

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 18:36