Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Zelf heb ik verschillende hoofdstellen waaronder 2 van Schumacher, maar die zijn echt wel favoriet. 
x_Maxime schreef:Ik heb een tijdje terug een Anky gekocht, gewoon helemaal zwart. geloof 130.- en ik vindt m erg fijn! Ziet er verder ook erg netjes uit.
SusieQ87 schreef:Ik heb al sinds ik mn pony heb een Anky hoofdstel met teugels, simpel zwart kan een stootje hebben maar uiteraard wel goed verzorgen.
Heb hem toen voor 100,- gekocht excl teugels.x_Maxime schreef:Ik heb een tijdje terug een Anky gekocht, gewoon helemaal zwart. geloof 130.- en ik vindt m erg fijn! Ziet er verder ook erg netjes uit.
Dat meen je niet ? Had je er dan wel teugels bij ? Ik heb de mijne bijna 2 jaar geleden gekocht voor 100,- excl teugels die waren 40,-
Ander gooit ze gewoon haar prijzen omhoog, zag dat de 3-1 beschermers van ATC nu 70,- overal terwijl ik ze toen voor 60,- kocht.

zammetje schreef:SusieQ87 schreef:Ik heb al sinds ik mn pony heb een Anky hoofdstel met teugels, simpel zwart kan een stootje hebben maar uiteraard wel goed verzorgen.
Heb hem toen voor 100,- gekocht excl teugels.
Dat meen je niet ? Had je er dan wel teugels bij ? Ik heb de mijne bijna 2 jaar geleden gekocht voor 100,- excl teugels die waren 40,-
Ander gooit ze gewoon haar prijzen omhoog, zag dat de 3-1 beschermers van ATC nu 70,- overal terwijl ik ze toen voor 60,- kocht.
Heb ik ook! Gekocht met fikse korting, dus veel goedkoper dan hier wordt genoemd. Helaas is die actie nu over.
Afijn, het hoofstel heb ik dus in de xfull, ben er erg tevreden mee!