Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Heb daar ook ooit een hoofdstel van gebruikt... Daar zat wel een andere frontriem op.

xx_Irisje schreef:Heb geen ervaring met hele hoofdstellen maar ik ben gek op de neusriemen van Pagony
Aan elk hoofdstel zit er een! gecombineerd met een los stang en trens bakstuk en een losse keelriem. (Bestel de onderdelen los en maak er mn eigen hoofdstellen van zoals ik ze graag hebt

Focussed schreef:Echt super prijs kwaliteit verhouding
Heb zelf een Rossner zadel en is nog wat duurdere kwaliteit leder dan Pagony, maar dat is erg goed. Maar heb ook ervaring met Pagony, en ik raad het zeker niet af. Zeker niet als je op zoek bent naar een prima goedkoop hoofdstel.
En met goedkoop bedoel ik tot €150,-. Ik vind het zelfs invergelijking met Kieffer beter.
Heb nu zelf een Döbert van €350,-, daar is het natuurlijk niet mee te vergelijken. Maar ben absoluut tevreden over het leer voor die goedkope prijs
Champie_Me schreef:Focussed schreef:Echt super prijs kwaliteit verhouding
Heb zelf een Rossner zadel en is nog wat duurdere kwaliteit leder dan Pagony, maar dat is erg goed. Maar heb ook ervaring met Pagony, en ik raad het zeker niet af. Zeker niet als je op zoek bent naar een prima goedkoop hoofdstel.
En met goedkoop bedoel ik tot €150,-. Ik vind het zelfs invergelijking met Kieffer beter.
Heb nu zelf een Döbert van €350,-, daar is het natuurlijk niet mee te vergelijken. Maar ben absoluut tevreden over het leer voor die goedkope prijs
ik wil niet vervelend zijn maar rossner is van pagony of andersom,,, op de frontriem die ik kocht stond Pagony heel groot op het kaartje met daarop de sticker Rossner Fourany enz.......
dus neem aan dat dat dus 1 is!

Janine1990 schreef:Ja, de kwaliteit vind ik ook meer dan prima voor dat geld! Heb er nu ook een, best een leuk model, maar het leer is zo stug geworden en paard staat al bijna 2 maanden stil ivm veulen. Zacht is het niet meer te krijgen, door overmatig zweten. Tenzij ik 'n in een emmer met olie gooi denk ik?![]()
Maar zoals misschien wel te zien in mijn profiel, gaat het zilverkleurige er een beetje vanaf.
Tijd voor wat nieuws, een beetje dankbaarheid tonen naar de eigenaresse toe is ook nooit weg natuurlijk![]()
Mijn budget is ongeveer €100,-
Maar de pagony special is erg mooi, als er ook andere frontriemen bij zitten...Heb daar ook ooit een hoofdstel van gebruikt... Daar zat wel een andere frontriem op.
Heb wel een foto maar dat is niet zo goed te zien. Champie_Me schreef:xx_Irisje schreef:Sorry, ik was wat kort.
Daardoor is misschien wel te verklaren dat het beide vermeld staat op 1 kaartje?
ik denk dat dat hetzelfde werkt als schockemohle (dacht ik???) die bij passier in zit?! en dat rossner/pagony ook bij elkaar zit?!
naja maakt eigenlijk verder ook niet uit
Janine1990 schreef:Love_Uggs schreef:ik heb een schockemohle heel fijn leer en supermooi
Ja, die die ik wil is me iets te prijzigDus ik hoop van harte dat Divoza een uitgebreidere collectie heeft dan in de catalogus staat
![]()
Ik keek vanmiddag even op m'n laatste bon, maar ben nu wel even benieuwd wat 1 punt waard is???
dacht ik..
Vroeger was het altijd 5 cent....