Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

nette kwaliteit spullen. Groot assortiment en veel "low buget" spullen. Helaas vind ik de service in de winkel (Eindhoven) minder. Maar dat komt omdat ik vind dat er alleen maar mutsen daar werken die niet heel veel verstand van paarden hebben en de verschillende producten.. Maargoed als je besteld heb je daar natuurlijk geen last van
Anoniem schreef:EJ is een prima winkelnette kwaliteit spullen. Groot assortiment en veel "low buget" spullen. Helaas vind ik de service in de winkel (Eindhoven) minder. Maar dat komt omdat ik vind dat er alleen maar mutsen daar werken die niet heel veel verstand van paarden hebben en de verschillende producten.. Maargoed als je besteld heb je daar natuurlijk geen last van
![]()
MEt bestellen heb ik geen ervaring aangezien de winkel een 15 min rijden is
apple01 schreef:Anoniem schreef:EJ is een prima winkelnette kwaliteit spullen. Groot assortiment en veel "low buget" spullen. Helaas vind ik de service in de winkel (Eindhoven) minder. Maar dat komt omdat ik vind dat er alleen maar mutsen daar werken die niet heel veel verstand van paarden hebben en de verschillende producten.. Maargoed als je besteld heb je daar natuurlijk geen last van
![]()
Mee eens! Over de service ben ik het niet helemaal met je eens.
maar vooral de weekend hulpen(?). dus ma tm donderdag vind ik de service daar prima
maar in het weekend staan er vaak een aantal jonge meiden die niet heel veel verstand er van hebben (iig dat is mijn idee altijd) 
Anoniem schreef:EJ is een prima winkelnette kwaliteit spullen. Groot assortiment en veel "low buget" spullen. Helaas vind ik de service in de winkel (Eindhoven) minder. Maar dat komt omdat ik vind dat er alleen maar mutsen daar werken die niet heel veel verstand van paarden hebben en de verschillende producten.. Maargoed als je besteld heb je daar natuurlijk geen last van
![]()
![]()
xx_Irisje schreef:Ik bestel liever bij EJ dan Divoza, fijnere site en een snelle levering!
Vooral het geld terugstorten laat lang op zich wachten (product was niet leverbaar).
De service van de webwinkel kan imo niet tippen aan de goede service van de paardendrogist. Ik zal niet snel meer iets bij EJ bestellen. _Bitje_ schreef:xx_Irisje schreef:Ik bestel liever bij EJ dan Divoza, fijnere site en een snelle levering!
sluit ik me bij aan, nou is EJ ook niet verkeerd!
kijk ook eens op http://www.piafferuitersport.nl daar heb ik ook een aantal spullen weg,
goedkoop en zeer snelle levering!
ik heb ooit eens handschoentjes ZWART besteld, blauw geleverd teruggestuurd 1000 mails gestuurd maar nooit geld teruggekregen...
Ze waren er daar ook druk mee om steeds achter de leverancier aan te bellen etc zodat ik mijn spul op tijd kreeg.