Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
HippoLogic schreef:Mmm, ik vraag me af hoe hij 'meet' hoeveel ruimte er in de mond is voor een bit. Als het enkel en alleen op 'trial and error' is, dan heeft het alleen de meerwaarde dat je een bit in gebruikt hebt en/of het kan ruilen. Dan maakt het voor het paard niets uit...
) lijkt me niet zo'n heel erg groot bezwaar, zo vaak hoef ik een bit niet te vervangen. stef schreef:Wat bedoel je met trial and error?

stef schreef:Ladidan: Zie wat hippologic aangeeft. Idd, dat een paard er prima op loopt wil niet zeggen dat het ook past. Mijn vroegere pony liep tijdens een buitenritje zelfs dapper door, ondanks dat ze koliek bleek te hebben (achteraf). Ze kunnen het zooo goed verbergen
Ik zie er dus wel meerwaarde in, maar dan idd icm met bijv een tandarts bezoek, die komt toch elk jaar in mijn geval.
stef schreef:Ladidan: Zie wat hippologic aangeeft. Idd, dat een paard er prima op loopt wil niet zeggen dat het ook past. Mijn vroegere pony liep tijdens een buitenritje zelfs dapper door, ondanks dat ze koliek bleek te hebben (achteraf). Ze kunnen het zooo goed verbergen