Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Snoevie schreef:nou mijn pony loopt fijn op een gewone ongebroken trens,maar ik zou graag eens een D/knevel willen proberen,om te kijken of het sturen dan ietsje netter lukt.
ik heb gewoon les overigens,voor mensen daarover beginnen.
Loesje88 schreef:Snoevie schreef:nou mijn pony loopt fijn op een gewone ongebroken trens,maar ik zou graag eens een D/knevel willen proberen,om te kijken of het sturen dan ietsje netter lukt.
niet om het een of ander hoor... maar je paard gaat beter lopen, als jij beter gaat rijden... niet als je er een scherper/sterker bit in hangt
Loesje88 schreef:Snoevie schreef:nou mijn pony loopt fijn op een gewone ongebroken trens,maar ik zou graag eens een D/knevel willen proberen,om te kijken of het sturen dan ietsje netter lukt.
niet om het een of ander hoor... maar je paard gaat beter lopen, als jij beter gaat rijden... niet als je er een scherper/sterker bit in hangt

Ideaal vind ik.
en door een D of knevels ligt deze nóg stiller in de mond dan een watertrens