Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
). Wel zijn ze zeer prijzig.
ik vind ze prima! rijd er al 2 jaar mee en ze zijn al goed getest! Welshponygek schreef:Die beugels van Sprenger zien er erg mooi uit, maar ik ben bang dat als mijn voet zou doorschieten hij alsnog erin blijft hangen.
Die beugels met een elastiekje lijken mij dan iets veiliger. Wat ik mij wel afvraag is of het elastiekje niet af en toe per ongeluk openschiet, doordat je er tegenaan zit met je voet. Ik weet niet of mij dat zal gebeuren, maar als die openschiet lig je er volgens mij wel meteen af.
Anoniem schreef:ik heb gewoon van die goedkopen HH met zo'n elastiekje.. Erg lelijk maar wel goed! En lekker betaalbaarik vind ze prima! rijd er al 2 jaar mee en ze zijn al goed getest!

schiet er zelden uit. Ik zie ook veel mensen met kwik out beugels? Zijn erg goed maar wel prijzig... 

mijnluxor schreef:ik heb deze:
ben er zeer tevreden mee, en je kan nooit met je voet doorschieten, en pas als je echt hangt aan je paard schiet hij open (dan komt er druk op die kleine boog).
wat ik alleen wel doe, na een strandrit maar ik ze schoon (zout water). maar klapt nooit zomaar open..
nadeel: ze zijn duur 150,-
en nog een tip: het schaniertje op je zadel waar je beugel aan hangt afentoe olien (met geschikte olie) zodat die soepel blijft. en makkenlijk openklapt.
F3nn3 schreef:Het elastiek is er bij mij pas 1 x uitgegaan en dat kwam omdat mijn beugel achter een dikke tak bleef haken.. (vraag me niet hoe ik t voor elkaar kreeg)