Ik vind niet meteen een dealer hier in de buurt (Belgisch Limburg) en eer ik er uren voor rondrij, probeer ik hier wat info bij elkaar te grabbelen.
heb mijn oog laten vallen op de T6 Dressuur, voor hoge schoft.
Maarrr... begrijp ik het goed? er zijn 3 T6-dressuur modellen: voor ronde paarden zonder veel schoft, 'normale' paarden en het modelletje voor hoge schoften.
Deze zijn dan nog onderling aanpasbaar met de verstelbare kopijzers en de fishes.
Tenminste, zo zie ik het - of ben ik dan mis?
Verder heb ik op een of andere manier de perceptie dat Thorowgood (en Wintec) qua ontwikkeling en technologie zeer goed in elkaar steken en de concurrentie met de gangbare A-merk lederen zadels aankunnen? Let wel: ik heb het niet over de kwestie leer of kunststof. Of je daar van houdt is persoonlijk. Maar klopt mijn stelling? Als ik in een ruitershop vraag naar een van de vernoemde merken, halen de verkopers hun neus al op (terwijl de zadels er wel in de rekken liggen overigens).
(we spreken hier overigens over een recreatieve ruiter, die 3-tal keer per week een beetje dressuurwerk oefent en regelmatig het pre-gepensioneerde paard (18) de beentjes laat strekken in het veld
)
. Kwestie van passen. Maae ze zijn goed aan te passen
.
, en gebruik hem 3/4 keer in de week. Spring en dressuur er ook mee, en issie vies? sopje erover en klaar