Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Plak ik er meteen een daggie Amsterdam aan vast. Nog even afgezien van het feit dat ik momenteel niks nodig heb. Overigens heb ik wel eens voor een bokker uit Groningen twee helmpjes bij de Decathlon gehaald en die opgestuurd, was nog best een gokje, de helmpjes mochten namelijk niet geruild.
die heeft al 4 topics achter de rug waarin ze GEHEEL GRATIS voor alle bokkers, dekens vanuit engeland laat komen... dus.. mailen, bellen, weer mailen...bokkers op de hoogte houden, geld storten, dozen uitpakken, dozen verzamelen!, dozen weer inpakken, naar post brengen en dan pas is ze klaar... voor honderden bokkers! en dan vraag jij voor iets ophalen en weer afgeven 10,- nee, aan josie had ik het graag betaald maar ze gaf in de topics al aan dat dit niet nodig was omdat ze dit graag voor haar medebokkers doet, maar jij... nee, rijd dan ng liever 40 km. succes 
opisop_shop schreef:Ik zou er ook geen interesse in hebben nee
Ik denk dat veel mensen iets van Decathlon zouden willen omdat ze bijvoorbeeld mooie instapmodellen rijbroek hebben qua prijs.
en als jij dan nog E16,75 erbovenop gooit, kunnen ze net zo goed naar de dichtsbijzijnde ruiterzaak rijden en een duurdere broek kopen, kunnen ze ook nog passen.
Hoe wil je het doen als het niet past?
Mocht je dit desondanks toch doen, vraag dan geen E10 maar gewoon 10% dat lijkt mee meer redelijk

)