animo voor spullen decathlon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Animo voor decathlon artikelen?

Decathlon wat is dat?
12 (23%)
Wanneer ga je? Wil je dit ... meenemen?
4 (7%)
Als ik iets wil, haal ik het zelf.
26 (50%)
Ik vind Decathlon artikelen slecht.
7 (13%)
Anders.. namelijk.......?
3 (5%)

Totaal aantal stemmen: 52

Soraya85

animo voor spullen decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 16:49

Hallo,

Ik weet niet of iedereen de sportwinkel Decathlon kent? Dit is een grote sportwinkel waar ze onder andere paardensport artikelen verkopen. Ik ben zelf wel fan van deze winkel, goede producten tegen een mooie prijs. Mijn ervaring met de producten is goed!
Helaas zit deze winkel maar op 2 plekken in nl, en voor de mensen dicht bij belgie, hij zit daar ook!

Ik vraag mij af, of er animo is voor spullen van decathlon onder de bokkers.
Ik heb een idee, en wil via hier even kijken wat jullie hier van vinden!

Jullie geven aan mij door wat je van decathlon willen hebben, en aan de hand van de hoeveelheid ga ik eens in de week/twee weken/maand naar decathlon toe. Ik vertel van te voren, wanneer ik ga.
Jullie pb-en naar mij wat ik voor jullie moet kopen, maken geld over (kan ook via paypal), ik reken in totaal 10 euro extra voor de moeite, plus verzendkosten.
Ik neem jullie verlanglijstje mee, en bij thuiskomst verstuur ik het naar jullie. Als het niet goed is, kan je het naar mij terug sturen, en krijg je van mij je geld terug. Helaas kan ik niet de 10 euro & verzendkosten terug geven.
Is één artikel uitverkocht, dan neem ik het uiteraard niet mee, en krijg je dit bedrag terug gestort. Ik alles uitverkocht, dan zal ik wel het totale bedrag (dus inc. de 10 euro) terug storten.

Nu kun je je afvragen, waarom ik dit zou doen??
1. omdat decathlon voor mij op redelijke afstand zit, (diessen-antwerpen).
2. ik meer mensen blij wil maken met decathlon artikelen
3. ik een kleine bijdrage kan verdienen op deze manier

Lijkt het jullie wat? of is er geen animo voor.
Tips en ideeen welkom!

http://www.decathlon.be/NL/

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:35

Óh, ik ben best tevreden over de spullen van Decathlon, voor zover ik die heb, maar voor 10 euro + verzendkosten ga ik zelf wel naar de Decathlon toe ;) Plak ik er meteen een daggie Amsterdam aan vast. Nog even afgezien van het feit dat ik momenteel niks nodig heb. Overigens heb ik wel eens voor een bokker uit Groningen twee helmpjes bij de Decathlon gehaald en die opgestuurd, was nog best een gokje, de helmpjes mochten namelijk niet geruild.

Oonax

Re: animo voor spullen decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:37

Goed plan, maar voor 10 euro extra maak ik zelf wel een ritje!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:38

ik vind de kwaliteit bij decathlon niet echt je van het ;-)

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:43

neem eens een voorbeeld aan josie ;) die heeft al 4 topics achter de rug waarin ze GEHEEL GRATIS voor alle bokkers, dekens vanuit engeland laat komen... dus.. mailen, bellen, weer mailen...bokkers op de hoogte houden, geld storten, dozen uitpakken, dozen verzamelen!, dozen weer inpakken, naar post brengen en dan pas is ze klaar... voor honderden bokkers! en dan vraag jij voor iets ophalen en weer afgeven 10,- nee, aan josie had ik het graag betaald maar ze gaf in de topics al aan dat dit niet nodig was omdat ze dit graag voor haar medebokkers doet, maar jij... nee, rijd dan ng liever 40 km. succes

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:49

Ik ken heel die winkel niet! Is dat wat of niet?

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 18:50

Dat is hardstikke goed dat Josie dat allemaal vrijblijvend wilt doen! Maar mij niet gezien! Het is maar een idee... voor mij geen probleem als iemand het zelf ophaalt.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:51

ja ik vind 10 euro en verzendkosten ook echt wel duur.. dat is iets van 17euro?! En meestal haal je een hoopje in 1x, dus 10pp is echt wel te veel... eerder 10incl verzendkosten..

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:51

Voor 10 extra zeker niet, maar ken de winkels ook niet. Dan maak ik er liever zelf eens een dagje van.

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 18:51

Ja, ik vind het voor de prijs, vaak een goede kwaliteit, ook voor de andere sport artikelen.
Maar de meningen zijn verdeelt, je hebt dan natuurlijk geen mooi merkje erop staan...

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:53

Ik zou er ook geen interesse in hebben nee ;)
Ben er vorig weekend voor het eerst geweest en vond dat ze welgeteld 1 leuk ding hadden en dat was een dekje van E25.

Ik denk dat veel mensen iets van Decathlon zouden willen omdat ze bijvoorbeeld mooie instapmodellen rijbroek hebben qua prijs.
en als jij dan nog E16,75 erbovenop gooit, kunnen ze net zo goed naar de dichtsbijzijnde ruiterzaak rijden en een duurdere broek kopen, kunnen ze ook nog passen.

Hoe wil je het doen als het niet past?

Mocht je dit desondanks toch doen, vraag dan geen E10 maar gewoon 10% dat lijkt mee meer redelijk ;)
Laatst bijgewerkt door opisop_shop op 01-11-09 18:54, in het totaal 2 keer bewerkt

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:54

het gaat mij niet om het merkje,maar qua hoofdstellen vind ik de kwaliteit echt karton.

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 18:56

opisop_shop schreef:
Ik zou er ook geen interesse in hebben nee ;)

Ik denk dat veel mensen iets van Decathlon zouden willen omdat ze bijvoorbeeld mooie instapmodellen rijbroek hebben qua prijs.
en als jij dan nog E16,75 erbovenop gooit, kunnen ze net zo goed naar de dichtsbijzijnde ruiterzaak rijden en een duurdere broek kopen, kunnen ze ook nog passen.

Hoe wil je het doen als het niet past?

Mocht je dit desondanks toch doen, vraag dan geen E10 maar gewoon 10% dat lijkt mee meer redelijk ;)

oke 10 euro is inderdaad misschien wat veel.. nu ik jullie reacties lees, 10% is misschien iets!
en als het niet past, kun je het naar mij terug sturen en krijg je je geld terug.

Wat vinden jullie van 10%??

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 18:57

timokyana schreef:
het gaat mij niet om het merkje,maar qua hoofdstellen vind ik de kwaliteit echt karton.

daar heb ik geen ervaring mee (nooit gekocht), maar kan me daar idd iets bij voorstellen.
maar poetsspullen, kleding, rijlaarzen, dekens, dat vind ik allemaal goed!

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 19:01

[/quote]oke 10 euro is inderdaad misschien wat veel.. nu ik jullie reacties lees, 10% is misschien iets!
en als het niet past, kun je het naar mij terug sturen en krijg je je geld terug.

Wat vinden jullie van 10%??[/quote]

nou dat lijkt me redelijker, alleen denk niet dat er veel animo voor is ;)

Goldie

Decathlon is voor mij in Nederland ook redelijk gemakkelijk te bereiken met OV, dus als ik wat nodig heb ga ik er zelf heen of naar een andere winkel :P

opisop_shop

Dat denk ik ook niet inderdaad...
Genoeg ruitershops dus denk dat mensen dan vaak wel ergens anders heengaan!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 19:03

Decathlon heeft fijn spul.
Maar je weet wel wat je aanbied ;)
3 kwart is niet op voorraad in de winkels en dan vang jij van iedereen mooi €10 per keer en zijn wij dat geld kwijt.
Erg slim, dat wel, maar mij niet gezien.

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 19:05

Nee nee. als het niet op voorraad is, dan krijg je uiteraard gewoon die 10 euro terug!
Alleen als ik bv iets mee neem wat je achteraf toch terug wilt brengen, ja dan niet.

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 19:06

Maar goed.. ik merk weinig positieve reacties, haha!
Dus helaas.. Dan zal ik alleen mijn eigen inkoopjes doen morgen.

Ik kwam op het idee, omdat ik een lijstje aan het maken was.. maar goed..

Slotje dan maar!

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 19:07

Vind het fijne spullen voor een nette prijs :j

eerlijk gezegt vraag ik me af wat je hier zelf uit wilt halen.. 3 euro verdiensten voor een hoop werk lijkt het me niet waard ( spullen kopen, pakketje klaar maken en versturen als het dan niet goed is weer terug brengen naar de winkel... ) Ik vraag me dan af hoelang je dit leuk blijft vinden voor zo weinig geld.

En als andwoord nog op je vraag.. heb er geen intresse in want heb zelf een decathlon in de buurt.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 19:19

Ik ga er zelf wel langs. In italie zitten er een stuk of 5 in mijn regiio. Als ik daar ben bezoek ik ze wel allemaal. Heb ik mooi zelf keus in wat ik koop en voor hoeveel. Het aanbod verschilt namelijk ook nog behoorlijk per winkel.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:47

Ik vind Decathlonspullen meer iets voor de echte beginner, veel kwaliteit zit er niet tussen. Kun je beter iets bestellen bij Divoza ofzo.

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:59

vind het redelijke fijne spullen.
Heb een rijbroek, 2 dekjes gehad, sokken en peesbeschermers.
Ben daar wel tevreden mee. Met de rest heb ik geen ervaring.
vind die hoofdstellen wel mooi, maar ben toch voor een iets duurdere versie gegaan (HH).

Vind 10 euro ook wel veel, 10 % eerder.
Zou het zelf niet doen, aangezien de decathlon op 10 minuten afstand ligt (er is hier niet veel, maar die hebben we :D )

En wat doe je met de spullen als je ze niet meer terug kan brengen?

megahaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 00:43

Voor starters zou ik het aanraden, wat kledij en poetsgerief betreft. Aan een zadel of hoofdstel zou ik me niet wagen; de kwaliteit lijkt me toch niet wat ik er van verwacht (weegt zeker niet op tegen de gevestigde merken). Het lijken mij vooral dingen van Japanse makelij, ook wat de caps betreft. Dan neem ik liever het zekere voor het onzekere, en blijf trouw aan mijn eigen zadelmaker (die met kennis en liefde voor het vak dan ook nog voor de herstellingen zorgt, indien nodig).