Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
:
Jouw paard loopt met de bijzet niet aan de teugel, hij loopt in een krulletje. Daarnaast kunnen wij onmogelijk zeggen wat voor bit we je zouden aanraden als we niet eens weten wat voor bit je nu gebruikt. Verder reageert ieder paard anders op verschillende bitten. Je hebt er geen hol aan om te weten dat ik mijn paard op een mylerbitje of een kimblewick rijd en hem longeer met een dubbelgebroken bustrens, en waarom, omdat het jouw paard niet is. Jij moet op zoek naar wat voor jouw paard het beste bit is. Omdat niemand kan weten hoe hij precies op de verschillende bitten zou reageren.Jooliieen schreef:Dankjee!
Maar dan moet ik verschillende bitten gaan kopen, om te kijken welk bit het beste is, en dat vind ik beetje zonde van mijn geld.
Dus kunnen we nog steeds niks zinnigs zeggen. Wat is het probleem precies met je paard, wat gaat er niet goed? Afgezien van dat hij niet "aan de teugel" loopt? Jooliieen schreef:mijn bustrens is niet dubbelgebroken, wat is hier eigenlijk het voordeel van?
Jooliieen schreef:Nog 1 vraag: Bij een dubbelgebroken bit heb je een plat stukje ertussen en een bol stukje ertussen , wat is daar het verschil van?
: JIJ.
, maar wij kunnen vanaf hier moeilijk zulke dingen beoordelen, wij zien niet direct hoe het eruit ziet...