Ik heb alleen geen idee welk merk/ type het was.. Iemand die dit toevallig weet? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik heb alleen geen idee welk merk/ type het was.. Iemand die dit toevallig weet?
_Lott schreef:officieel is het niet toegelaten.. dat het gedaan wordt is wat anders..
maar je mag ook niet zonder handschoenen starten, dat heb ik zovaak gedaan.. en toen er nog alleen met blauw en zwarte laarzen gestart mocht worden.. zag ik ook iemand met bruine!

Giolli schreef:_Lott schreef:officieel is het niet toegelaten.. dat het gedaan wordt is wat anders..
maar je mag ook niet zonder handschoenen starten, dat heb ik zovaak gedaan.. en toen er nog alleen met blauw en zwarte laarzen gestart mocht worden.. zag ik ook iemand met bruine!
Dat geld natuurlijk niet voor iedereen en voor elke wedstrijd
_Skess_ schreef:Vaak zijn dit de zo geheten "IJslanderhoofdstellen". Deze hebben nooit een keelriem.
Bovendien zijn er ook ijslanderhoofstellen met keelriem. Kijk maar op astund.is bij traditional headstall.
Ik rijd in het algemeen inderdaad zonder de riempjes waar ik het nut niet van snap bij mn fries en shet. Beiden zonder neusriem dus ook en de keelriem is bij het hoofdstel van mn shet zo lang dat die toch geen enkele nut heeft. Daar ga ik hem inderdaad maar afsnijden!
Dank u voor de tip!