ik heb een endurancehoofdstel besteld (voor een volbloed arabier van 1.57) bij hippogriff en het zit niet echt op zijn plek, bakstuk enz zit bijna in zn oog omdat het omhoog gaat, dus heb ik het maar vast gemaakt met elastiekjes aan zo'n ringetje zodat het niet omhoog richting zijn oog gaat.
Ook heb ik maanden geleden een martingaal besteld bij Hippogriff en nog steeds niet gekregen, ze mailen me ook niet terug als ik vraag wanneer het binnenkomt of dat er iets mis is gegaan..
Martingaal komt uit Dubai geloof ik.Ik kan nu dus al maanden niet met het hoofdstel rijden (die ik wel van ze opgestuurd kreeg) omdat ik echt met martingaal moet rijden anders gooit hij zijn hoofd omhoog.
Maar hoe doen jullie dat? Zat het hoofdstel bij jullie wel perfect? Het hoofdstel is maat cob, maar de frontriem had wel wat breder gemogen geloof ik. En zijn neusriem zit weer te laag maar dat kan ik niet verstellen anders gaat de rest niet goed zitten en dan heeft hij er last van en gaat hij dus met zn hoofd schudden.
Ik heb er dus nog niet mee gereden ook omdat het martingaal er nog steeds niet is.