Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) 
Kell_87 schreef:Ik ben eigenlijk heel zeunig op mijn spullen en snap er ook niks van hoe ie weer zo kan breken!
Het liefst wil ik geen ander zadel, dit zadel was namelijk niet zo heel goedkoop ( v Anky) en rijdt gewoon super fijn.
Zadel ligt ook goed op het paard ( laten meten) En garantie heb ik helaas niet meer omdat ik het bonnetje kwijt ben (niet slim)
Sonja schreef:Ik bedoel ook niet garantie op het zadel, maar op je reparatie van vorig jaar. Die kunnen ze vast nog wel terugvinden in hun administratie. Is natuurlijk niet normaal als een jaar na het lassen die boom bij normaal gebruik alweer breekt.
Ik zou me denk ik iets harder opstellen richting leverancier...
MLoeser schreef:Heb je met Ankyzadels ook niet een x termijn garantie? Kan een bankafschrift niet dienen als bon? Heb je je bonnetje weggegooit of misplaatst denk je? Wel naar dat de boom zo snel breekt, dan zou je bijna denken dat er een productiefout inzit...? misschien even contact opnemen met de fabrikant?