Ze is een new forest best breed van voren, korte rug en geen schoft!
Ik heb nu een euroriding luxor nu had d ezadelmaker al gezegt als ze dikker word past het zadel waarschijnlijk niet meer en jahoor mevrouw is lekker mollig
en het zadel past dus echt niet mee rveel te smal aan de voorkant en de kussens sluiten niet meer aan, osteopaat is geweest heeft d rrug gedaan zat behoorlijk vast, en kan nu dus over een weekje beginnen met rijden (ze is bevangen geweest dus moet ook echt opbouwen) maa rdit moet dus zonder zadel want d emijne past niet.Nu kan ik 2 dingen doen of deze verkopen en iets verstelbaars kopen of mevrouw goed laten lopen en(en er lekker afduvelen waarschijnlijk ze is zo rond dat je er zo afglijd
)Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met de wintec isabel werth met cair op brede ponys.
Het moet dus ook een zadel zijn wat vrij kort is want ook mn euroriding kan net aan wbt haar schouder hij ligt niet helemaal vrij
Heeft iemand tips!!!! kwa zadels ets ?????!!!!!!
alles is welkom want ik word er ondertussen gek van

Ik heb een brede, ronde fjord x welsh met een boommaat van 37 cm en een korte rug. Omdat ze veel in breedte verandert wou ik wel boomloos hebben, bij een boomzadel is de kans dat het na een paar maand niet meer past heel erg groot. De startrekk is een heel kort zadel. Je kan het kopijzer net als bij een wintec zelf veranderen en breder of smaller zetten. Je kan gewone dekjes onder het zadel gebruiken, de ingebouwde panelen/kussens verdelen de druk op dezelfde manier als bij een boomzadel.
en nu wil ik niet anders meer
toch?
heb je wel een leuk you tubje!