Dit zadel:

Mijn vragen:
- Heeft het zadel echt een diepe zit ?
- Heeft het zadel dikke kniewrongen ?
- Zijn de zweetbladen lang of kort ?
- Op wat voor een paard hebben jullie het liggen ?
Groetjes sharon
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

elias schreef:tja, ze zal eerder een fooitje van haar baas krijgen als ze een kieffer verkoopt dan als ze een huismerk verkoopt inderdaad...
veel succes met zoeken enzo!
ik vind het eigenlijk wel een mooi zadel hoor.
zeker voor die prijs.
is het ook echt leer of nagemaakt?
Sharon89 schreef:NatasjavE ; Ik vind de wintec zadels niet zo mooi. Maar welke bedoel je dan ? Want dat zadel van baseline kost 395 en de zadels van wintec zijn volgens mij allemaal een stuk duurder
maar zit ff te snuffellen, op divoza, het kan zijn dat ik het zelfde zadel hebt als die jij nu hebt. heb geen idee eigenlijk want heb er al maanden niet naar om gekeken. maar als je interesse hebt dan wil ik nog wel ff een foto maken en dan stuur ik je die volgende week toe. blue_kim schreef:@ TS, ik ga nu een weekje op vakantie dus kan geen foto's maken. weet niet of je geduld hebt tot eind van volgende weekmaar zit ff te snuffellen, op divoza, het kan zijn dat ik het zelfde zadel hebt als die jij nu hebt. heb geen idee eigenlijk want heb er al maanden niet naar om gekeken. maar als je interesse hebt dan wil ik nog wel ff een foto maken en dan stuur ik je die volgende week toe.