Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Iig al bedankt voor deze info 
Sonja schreef:Western omdat er een knop op moet zitten om er wedstrijden mee te mogen rijden.
Geen stock wegens geen knop, en geen barefoot omdat ik mezelf daar te zwaar voor vind.
) maar ook die is het voor mij niet helemaal, het is dat mijn pony er zo fijn mee loopt. Bij teveel westernzadels wordt ik in een stoelzit gezet wat mijn rug gewoon niet trekt. Daarnaast zijn ze meestal te groot voor mijn pony. Stock zou ik nog best wel eens willen proberen maar het is niet makkelijk om een kwalitatief goede en passende te vinden. Toch veel zadelmarkt prut of kunststof van Norton/wintec en dat is geen maatwerk. Pluttersput schreef:Mag ik vragen waarom de barefoot voor jou geen succes geworden is?
[edit: jammer dat ik niet dichterbij woon en dat ik nu geen 400 euro over heb, anders was je je zadel kwijt]

Pluttersput schreef:Ik dacht dat de barefoots de druk heel goed verdeelden? Beter dan menig westernzadel geloof ik?