Ten eerste lijkt me dat niemand zijn instructeur achterop wilt hebben.

Hier een link naar een foto van het zadel: http://www.freedmanharness.com/freedman ... eadeux.htm
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lynn_Nikita schreef:erg goed voor de rug zeg
veel mensen rijden al met een te lang zadel, nu zit je helemaal te ver naar achteren
wat heb je eraan? als je zchterop zit kun je toch niet eens goed hulpen geven, drijf je ergens in de flanken
hoop dat niemand zo gek is om zulk zadel aan te schaffen
en maar 3 inches langer,.... mijn paard mag max een 17 inch zadel hebben vanwege korte rug
dan zou zoiets dus behoorlijk drukken
Carlijnnn schreef:het staat ook bij instructeur achter, klein kind achter.
het zadel is wel 10 cm langer als normaal, en als je een klein kind heb van 3 of 4 kan die makkelijk voorop zitten, om een paarrondjes door de bak terijden, wel het gevoel van zelf rijden maar toch niet helemaal
itsmi schreef:Lynn_Nikita schreef:erg goed voor de rug zeg
veel mensen rijden al met een te lang zadel, nu zit je helemaal te ver naar achteren
wat heb je eraan? als je zchterop zit kun je toch niet eens goed hulpen geven, drijf je ergens in de flanken
hoop dat niemand zo gek is om zulk zadel aan te schaffen
en maar 3 inches langer,.... mijn paard mag max een 17 inch zadel hebben vanwege korte rug
dan zou zoiets dus behoorlijk drukken
Dan is het misschien ook niet geschikt voor alle paarden, maar voor paarden met een lange rug ofzo?? Ik heb ook echt geen idee, heb er nog nooit van gehoord. Tis wel bizar. En lijkt me als kind trouwens ook vrij eng om je instructeur achter je te hebben