Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

petitparis schreef:nee mijn dressuurzadel is een Kentaur artemis met een diepe zitting en ik betaalde er nog 500 euro voor. Ik geloof dat iemand me zei dat Kentaur bijna altijd 18 inch is, dus denk dat dit merk eerder kleine valt (mede door de diepe zit).
Dus een 18 inch vlakke zitting is groter dan een 18 inch diepe zitting. Dit was toch wat ik begrepen heb van de zadelpasser

) Amanda schreef:Slecht passend zadel is nooit goed
De Euroriding Jade is nog wel 2dehands te vinden in jouw budget denk ik. De Diamant zit tussen de 800 en 900 2dehands.
Wat voor merk ligt er nu op? En ligt dat wel goed op zijn rug?
Amanda schreef:Afvallen is niet altijd mogelijk Sanne
Sannessep schreef:Amanda schreef:Afvallen is niet altijd mogelijk Sanne
Dit vind ik een gevaarlijke uitspraak! Er zijn maar heeeeeeeeeeeel weinig mensen die niet kunnen afvallen om medische redenen! En ik weet dat er ook veeeeeel mensen zijn die zichzelf wel bij die groep plaatsen, maar daar helemaal niet bij horen. Ik wil echt niemand beledigen, maar er zijn tegenwoordig hele goede manieren om mensen te helpen bij het afvallen, zowel bepaalde goepen (therapie), als homeopatisch als medisch (en weet ik wat allemaal nog meer), want ik weet wel heel goed dat het niet voor iedereen even makkelijk is en dat is vaak het moelijke eraan (dat voor de een een bepaad dieet bijvoorbeeld wel werkt en dat dat voor een ander niet werkt en die ander daardoor weer in een dip raakt enzovoorts).
Ik had het anders ook helemaal niet genoemd hoor, ik deed dit alleen omdat de TS het zelf voorstelde...
PS, TS ik vind het ook heel goed dat je daar ook over nadenkt! Daar is best wel moed voor nodig en het is best knap om dat toe te geven namelijk.