Waarom dan toch? Ik ben op zoek naar een dressuurzadel voor mijn bijrijdfjord. Aangezien het een bijrijdpaard is, en er binnen een paar jaar wel een eigen paard komt wil ik daar geen 1000 euro aan geven. Vooral omdat hij een wijde boommaat nodig heeft, die niet op een warmbloed past. Momenteel rijd ik hem dagelijks met een Merano van de eigenaar, en ik merk nergens drukplekken of iets dergelijks op, zadel lijkt ook mooi recht.
Ik heb hier in de buurt alle ruitershops al bezocht, en nergens kunnen ze me aan een dressuurzadel met wijde boom helpen onder de 1000 euro. Behalve bij zadelmarkt dan, de Merano Toronto. En stilaan lijkt dat toch de laatste optie te gaan worden. Tweedehands is ook niks te vinden.
Moest ik dit zadel kopen zou ik het onmiddellijk laten heropvullen door een zadelmaker, zodat ik zeker ben dat dat in orde is.

Compleet met :
-Leren Beugelriemen
-RVS Beugels
-Leren Singel met elastiek
Leverbaar in 17 en 18 inch
Beugelriemen kunnen onder het zweetbald bevestigt worden. Speciaal gemaakt voro friezen, haflinger, fjorden en andere brede paarden. Dikke kussens voor een stabiele ligging. Fijne en zachte zit. Door de fijne kniewrongen word u been goed op de plaats gehouden.
2 JAAR GARANTIE
Nu mijn vraag, zijn er mensen die wél tevreden zijn met hun Merano?
. Omdat ik garantie had maar ze de merano die ik had niet meer verkochten (was niet bij zadelmarkt) hebben we o.a de toronto op mijn haf gehad. Nou die lag voor geen meter veels te smal en mijn haf is echt niet heel breed
: